Sommarens sista...

.... timmar tillbringades med LS i Fågelfors !!!
Trots intensivt regnande på vägen dit så var det uppehåll hela kvällen vi var där.
Även om själva dansbanan är under tak så blir det alltid råare o kallare när det regnar.

En härlig kväll ihop med några LS-kompisar !!
Berusningsgraden var relativt hög så det blev ett par danser med han som jag åkte med annars var det scenen som gällde :)
Dock inte på långa vägar så mycket folk som förra året, då var det ca 1000 pers, igår ca 600.
Mycket hängde nog på vädret, förra året var det ett fantastisk väder !!
Det var inte riktigt det trycket man är van vid med LS, inte förräns efter paus dundrade det på rejält.

Lite bilder...

Min bästa LS-kompis Karin o jag..
Jäklar så snygga vi är i våra jackor ;)


Hetaste, grymmaste trummisen i Sverige, Gunnar i LS =))
Jäklar vilket tryck det blir när han krämar på med trummorna =))


Härliga JC....
Stod o studerade honom när han spelade lite solo...
Han för grym på gitarren, Sveriges mest "anonyma" gitarrist..
Å en gudomlig låtskrivare.. =))



Jonas o JC på spexhumör.. =))


Han har en varm, innerlig röst, Jonas...


Hemma kl 3, kröp ner i sängen. 
Var mer död än levande när Kärleken åkte till jobbet imorse =))
Nattlivet tar hårt =))

Nu är det att ladda om inför kvällens dans !!
Hoppas på en riktig danskväll, läääängesen jag hade nån nu.
Blev ju halvdant när jag var på P-H's d 9e, pga enorm trötthet i benen...
Kindbergs står på scen nere i Mörrum.
Så igår var det LS, idag blir det LS-light =))
Dom har ju samma countrystuk som LS, både musiken o boots/hattar.
2a besöket där i sommar, sist var Sannex 7e juli.

Det är ju 18 mil så det blir inte ofta man åker dit men 1-2 ggr/säsong är roligt.
Men mycket ska hinnas innan dess.
Det börjar ju redan kl 18 när det är söndag så jag får ge mig av hemifrån mitt på eftermiddagen.
Idag kör jag ännu tidigare, först ner till Kärleken sen hoppar jag på bilen ner till Mörrum i närheten för att kliva av runt midnatt o åka hem till honom.
Planering., planering, planering.. =))
Det är det som håller mig sysselsatt nu för tiden =))

Men nu är det hög tid för frukost..

Måste ju ge er en låt med Kindbergs =))

Nashville..


HA EN SKÖN 1a HÖSTDAG !!

Kommentarer

  1. Snygga tjejer i snygga jackor! Härligt att ni hade det trevligt trots att trycket inte var det bästa.. Så brukar det ju vara, gillar man något gillar man ju det oavsett..

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg