Dagarna.....




.... rullar på men fy f-n så segt det är :(
Är som en sengångare om dagarna, slocknar på sängen när jag kommer hem.
Tror det är dels mörkret, brist på dagsljus o sen för lite syre.
Bara stå inomhus hela dagen blir man knappast pigg av.

Jovars, på gymmet var jag i tis men det var tungt.
Trött o träningsvärk kvar i kroppen sen i sön.
Igår så bakade jag bröd, tog hand om den torra tvätten o gjorde en del andra tråkmåsten, äntligen...
Det kvittar hur mycket man än skjuter upp det för det försvinner ändå inte.....
Märkligt ;)

Jodå, har varit på gymmet ikväll också...
Nu har jag tränat varann dag, fre, sön, tis o tors....
Körde ett mellanpass idag, inte så hårt som i sön, jag ska kunna gå imorrn också :))
För då spinner vi loss till bästa Sannex igen i Parken, Oskarshamn :))
Nu är det dansabstinens, har ju inte dansat sen förrförra söndagen i Växjö till just Sannex.
3e gg'n Sannex på 5 helger å har jag tur kan det bli igen om 2 veckor :))

Jaha, om en vecka är det 1a advent......
Herreminjeåda....... vad ti'n rinner iväg !!
Å tyvärr så rinner tiden ut för mitt jobb också, vad det ser ut som nu så slutar jag nästa fre, den 30e är ju på söndagen.
Så till advent blir det att fixa fönstren, resten får vara tills jag blir "ledig" igen o kan utnyttja dagsljuset å slå ihjäl tiden med nåt...
Nu har det ofattbara hänt att den vardagliga smärtan i foten är borta.
Nu har jag bara ont ef dans så jag ska försöka ge mig på pw's på morgonen när jag åter bli arbetslös.
Friskt syre framförallt men också försöka "bränna" av ett par kilo.


Ja, du käre tid, en sån soppa i årets "Bonde söker..."
Tjejerna åker hem till höger å vänster, killarna har valt fel tjejer...
Ja, det är inte lätt med kärleken o en tv-kamera flåsandes i nacken dessutom.....
Men kanske det blir rätt till slut iaf....

Min tv-box har fått knäpp....
Tittade i tis kväll o funkade utmärkt, slog på tv'n i ons men ingen bild.
Inte nu heller så jag har bara kanal 1-2-4.
Har försökt stänga av den, göra reset men inget händer, bilden är VIT dessutom.
Fattar nada......
Nån som vet???
Teknikidiot som jag är......

Nä, en tråkdisk väntar så det ska jag ta.
Imorrn blir det vila ef jobbet, italienskt till middag, dusch o fixa mig i ordning för dansen....

HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg