Söndag kväll.....

 
 
..... å det har blivit 1a advent....
Har haft en underbar helg i kärleksfullt sällskap, god mat o lite fest...
Livet är ödmjukt gott just nu... <3
 
Här har varit riktigt råkallt denna helgen..
Tjock jacka, pannband o vantar...
Vi begav oss till Kalmar igår för att gå på BJ på Sandra...
INSTÄLLT !!!!!
Av vilken orsak vet jag inte men via en vän på fb fick jag veta att dom har tydligen ställt in en del spelningar på sistone.
 
Så vi fick snopet vända hemåt..
Vad gör vi då, dans o festklädda??
Jo, vi gick på Kräjjzy här hemma, det var rockabillyafton :))
Så det blev en afton här hemma i Byhåla ist, inte det sämsta !!
Bandet "The Southbands" var riktigt bra, 4 killar i 20 års åldern.
Så det blev en del dans men orken fanns inte riktigt.
Märktes jag varit sjuk o är inte frisk än riktigt.
 
Ikväll hade jag tänkt återvända till Sandra för att gå på Drifters men orken sinade så det blev soffan ist.
På fre står ju LS på scen därinne o på lör blir det Sannex i S.Vi så jag sparar både mig o pengarna tills dess.
 
Imorrn är jag åter arbetslös, inte roligt men vad gör man??
Är tacksam för de dryga 2 mån jag har haft hittills.
Så imorrn ska jag bege mig till af igen o anmäla mig.
 
Hoppas komma igång igen med gymmet i början på veckan.
Baka lussebullar, lite bröd o nå lite annat är planen för veckan.
Men nu ska jag ha lite rostat bröd, blev en sen lunch-tidig middag då sällskapet åkte strax ef 15..
Sen blir det film på 3an, "Love actually".
Tror inte jag sett den innan men den har bra betyg.
 
 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Så tråkigt att du är arbetslös igen.
    Håller tummarna för att du får nytt arbete snabbt!
    Ha en fin början på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så bra att kvällen ändå blev lyckad, men sköt om dig.
    ha de Fia

    SvaraRadera
  3. Låter som en trevlig helg.
    Trist med jobbet, men AF har fått vänta ett litet tag i alla fall...
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg