Söndag morgon.......

 
..... har det blivit....
November har hittills bjudit på riktigt gråväder...
En synnerligen lugn helg men det behövdes.
Jag tog totalt tokslut igår, sov dåligt på fre natten så morgonen igår var hemsk.
Pga den tidigare utbrändheten så blir det så när det har gått nonstop i några veckor.
Jobba heltid i veckorna + helgerna med dans, ibland både lör-sön.
Men då är det bara att lägga ner allt o vila.
La mig på spikmattan, ett effektivt sätt att få kroppen att slappna av o jag somnade o sov i 45 min.
 
Vid 2 tiden så åkte jag o lill-loppan upp till no.Öland o gick på Julmässan i Skäftekärr men jag måste säga att jag blev besviken.
En bråkdel av vad det var för några år sen, då var det mängder med försäljare o besökare så man kunde knappt vända sig om.
Men jag handlade lite mat.....
Tog en bastugrillare med bröd fr Rosas handel till sen lunch, dom har sååå goda korvar.
Kabanoss fr Rosas handel, Prästost fr Ölandsost, Surdegsbröd fr ett lokalt bageri, Laxburgare o kall äppelsås fr ett rökeri-fiskaffär i Byxelkrok så det får bli middag idag med kokt pot o broccoli.
Några bitar med chokladfudge fick också följa med hem..
Så nu har vi ätit gott hela helgen så nu får det återgå till normala matvanor igen...
 
Men idag ska jag iaf rosta müsli, har haft slut på det i snart 2 veckor.
Har tvättid idag oxå o så ska jag försöka göra en insats o städa bilen också, bara det inte börjar regna.
Jag borde försöka ta mig till gymmet om orken finns.
Kan tyckas som en dålig ursäkt men den som inte har en utbrändhet i bagaget förstår inte vad man menar.
 
Denna veckan är fullbokad..
Imorrn är det dags att scanna boobsen igen, mammografi.
Tors ska jag till frissan om jag inte senarelägger det ett par veckor, har inte bestämt mig än...
Å till helgen är det dans igen~~~~~~
På lör har Jivers 35 års jubileum med middag o dans så det har jag anmält mig till.
Å underbara Per-Håkans spelar !!!
På sön spelar Sannex hos Swing i Växjö så jag ska se om jag kan fixa bostad där på lör natt.
Är ju lång väg att åka båda dagarna...
 
Men nu får det bli frukost, varm choklad med surdegsbrödet jag köpte igår o kokta ägg.
 


 
 
HA EN SKÖN SÖNDAG !!!


Kommentarer

  1. Förstår precis hur du menar.. Finns inte orken så finns den inte. Och om man inte vill kastas tillbaka in i utbrändhet MÅSTE man lyssna! Hoppas du har en skön dag i dag, för det låter onekligen som du har en intensiv vecka framför dig!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg