Som....




...en ny männ'ska har jag blivit....  :)
Hade tid hos frissan direkt ef jobbet, så gudomligt skönt att bli ompysslad.
Blondes have more fun~~~~~
Nu är det bara ögonbrynen kvar så e jag helrenoverad.. :))
Men det tar jag nog imorrn kväll, orkar inte nu...

Å givetvis så strulade det ihopa sig på jobbet..
Vi har ännu aldrig behövt jobba över sen jag började utan blivit klara i tid men just idag blev det ju inte så...
Men 7 min över 16 så sa jag, sorry men jag måste dra....

En dusch fick det bli när jag kom hem, hann ju inte innan jag gick iväg.
Å man kan ju duscha utan att blöta ner håret också...
Middagen blev sen men vilken middag...
Stekt lax med pot, äppelsåsen o några bläckfiskringar...
Å jisses Amalia, så gott det var !!!

Satt å kollade på "Bonde söker..." igår...
Alltså.......vad är det med tjejerna som sökt i år???
2 har lämnat Sebastian o en har lämnat Jonathan...
Den sistnämnda kan jag kanske förstå...
´Med uttalande om " bara en snygg tjej att ligga med..." så är man kanske inte så seriös....
Varför har dom sökt då??
Hade Sebastian varit 10 år äldre hade jag sökt :))
Tror han e helmysig...

Å Erik å sin sida som lagt allt ansvar på tjejerna att dom ska se till att saker o ting händer..
Det är ju han som valt ut dom...
Jaja, alla sina hangups....

En riktig mardrömshelg väntar....
Mardröm för att jag måste välja bort 2 saker o jag kan inte klona mig....
LS spelar på Brunnen, LK på Sandra o PH i Växjö...
LS kommer till Kalmar i dec så det kan jag avstå men att behöva avstå LK elr PH är hårt....
Men tror tyvärr det blir en hel del fylla på LK så jag åker till Växjö o träffar goa PH's o dk Jiver's som har sitt 35 års jubileum..
Hoppas på en underbar danskväll, nu suger det i benen att få dansa igen..

I övrigt så regnar det å regnar...
Har blåst halv storm o snön är så långt nere som i Ringarum.
Å mer regn verkar det bli imorrn....suck...
Men imorrn får det bli ett pass på gymmet ef jobbet, slutar ju 14.30 fredagar..
Helt ljuvligt att göra det !!!
Men nu får det bli tv resten av kvällen...

HA EN SKÖN KVÄLL !!!
 
LK= Larz Kristerz
LS= Lasse Stefanz
PH's= Per-Håkans




Kommentarer

  1. Roligt när det är roliga saker man måste välja bland.
    Ha en bra helg!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att gå och klippa sig! Förstår att du blev otålig av att behöva jobba över.. Hoppas att du får en bra danshelg!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Så skönt att gå till frissan och bli fräsch.
    Måste nog boka tid med min, dottern brukar klippa och blondera mitt hår.
    Ha en toppenfredag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Frissabesök e ju så skönt, känns lite lyxigt att bli ompysslad.
    Jag har fixat hår, naglar o fötter i dag o e redo för en jobbnatt i morn.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg