En tidig julklapp....

 
 
.... till mig själv blev det igår :))
'cause I'm worth it.. :))
 
Kicks har ju otroligt generösa klubberbjudande så när jag fick en 20% rabattkupong så var valet givet.
På en parfym för över 500 kr så gör det mer än 100 spänn o då blir priset skäligt.
Dessutom fick jag en minimascara o kajalpenna på köpet.
Penna får lill-loppan, jag använder det inte o dessutom är den vattenfast o det kan jag inte ha men mascaran satt ju fint :))
Även om det är en minivariant så räcker den ett tag iaf.
 
Sen hade dom en handkräm i lagom handväskförpackning på kampanj fr Biotherm så det köpte jag också.
Måste börja smörja, jag slarvar så oerhört med just händerna.
Naglarna är ju rena katastrofen just nu..
 
Är lite halvrisig, rosslig-raspig i halsen, lite öm o lätt snuvig.
Inte kul.. :(
Tog en "nappis" på sängen ef jobbet, så ljuvligt skönt men det märks jag inte är frisk..
Vill inte bli sjuk, ska få besök i helgen o det är dans både lör o sön.
Så den städningen jag skulle gjort på fre-lör har jag fått ta tag i idag o imorrn.
 
Har satt upp min balkongslingan o jag kunde inte låta bli att tända den :))
Tänk att några färgade lampor kan göra så mycket... :))
Plockat fram det jag ska ha o burit ner överflödet i förrådet igen..
Å jag blir tokig på alla dessa ledbelysningskontakter....
Det är sååå fint med led-lampor men kontakterna tar ju 3 ggr så mycket plats som en vanlig så dosorna räcker inte till...
 
2 dagar kvar på jobbet, jag har inget annat hört så jag slutar på fre antar jag.
Hoppas bara jag kan jobba dom här dagarna som är kvar, behöver pengarna..
Betalat räkningar ikväll, såå tråkigt men tyvärr måste man ju..
 
Näääe....alltså, det händer inte så mycket just nu....
Lite tv ikväll o sen sängen o hoppas på att kurera sig under natten....
 
 
HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg