Söndag....

.... å "ledig" dag...
M a o inget jobb inbokat....
Jobbade i fredags, skulle sluta 12.30, blev förlängt till 14.30 men slutade med 15.30 :))
Tur man e flexibel.. :)) 
En förkylning bröt ju ut i Skåne å jag var rätt hängig på jobbet, handlade lite efter jobbet å sen hem.
Skulle vila en "stund" på soffan...
Jo tjena.......vaknade kl 18 !!!
Så det blev sen middag, tittade lite på tv å sen la jag mig.

Upp 5.20 igår, åkte å jobbade 12 tim, var hemma 19.20.
Åt lite, vi dividerade om vi skulle till parken eller inte men vi avstod.
Förkylning å fulldag på jobbet så behövdes vila.
Jag var inte så där trött tyckte men la mig på soffan...
Jo, tjena igen....
Såg 3 låtar på Mellot för sambon hade det på, sen slocknade jag.
Vaknade halv 12 inatt, till sängen å fortsatte sova.
När jag väl la mig ner så slog tröttheten till fullständigt :))
Ack vad man kan lura sig själv :)

Haha, ja, Mellohelvetet har ju dragit igång...
Ja, det är tur man kan välja bort det.
Det är kriser hit å dit, en låt blir diskad å jorden går under fullständigt...
Jo, jag fattar, har man laddat i 4-5 mån å sen inte får vara med så känns det säkert surt men herregud, sätt det i proportion för vad det är.
Å vissa kanske borde inse att karriären är över å ta en vanligt jobb istället för att klamra  sig fast panikartat vid gammal karriär...
Som sagt, tur man kan välja bort eländet...

Idag blir inte mycket gjort, tvätten tvättar sig självt som tur är.
 Måste vila så förkylningen läker ut, vill inte riskera att ut å springa å sen bli jättedålig till nästa helg även om jag hade behövt ut å motionera.
Mat ska lagas för idag å matlådor till veckan.
Idag blir det järpar i gräddsås å en pot.gratäng till det.
Då kan man ta kassler till pot.gratäng senare i veckan typ..
Jobb imorrn, sen vet jag inget mer.
Från torsdag till sön är det full rulle som gäller så tiden springer iväg.

Å så är det vänliga veckan hela nästa vecka som avslutas med Alla <3 dag nästa söndag.
Å semledagen på tisdag :)
Ska ju hem till ön på fredag så jag får hitta på nåt åt barnen som dom kan få då, både nån liten grej å nå gott att smaska på.

Nähä, snyta näsan å spraya lite nässpray får det nog bli så kan jag andas lättare :)
Dans på klubben ikväll, det är ju söndag å kurskväll.
Det får bli dagens motion.....

HA EN SKÖN SÖNDAG !!!




Kommentarer

Populära inlägg