Vänliga veckan....

.... har ju inletts idag...
Nu tycker jag ju man kan vara vänlig alltid men det är väl kul om det uppmärksammas lite extra i denna värld som det ser ut idag.
Å den avslutas ju med Alla <3 dag på söndag :D
Glädjedödare tycker att "kan man inte uppskatta nån under de andra 364 dagarna behöver man inte göra det den dagen heller...."
Men se det tycker jag man kan göra.....
Många har svårt att få till "det" i vardagen så en extra knuff kan behövas att bli påmind om det.
Å andra glädjedödare säger att "det är bara  affärsmännens dag.."
Men se, det blir vad man gör det till..... :D
En god middag, nån blomma, nåt litet extra, mer behövs inte.

Men det är bara måndag idag än så länge...
Nä, det blev ingen dans på klubben igår, jag för trött å hängig.
Å nu är näsan täppt så lite nässpray får det bli igen.
Har jobbat idag å hade inte mer då.
Under frukosten plingade sms in för tisdag å det fick jag.
När jag kom hem plingade ons å tors in, precis den tiden jag kunde å jag fick det :))
Full pott denna veckan :))
Kl 15 på tors ska jag till frissan för att slinga å så bokade jag återbesök hos kiropraktorn 16.40...

Men tyvärr så är jag grymt besviken idag ändå... :(
Jag skulle ju till en frissa jag känner sen innan på lördag å fixa håret inför festen på lördag kväll.
Idag avbokade hon, hon hade dubbelbokat med annat å kunde inte ta mig :(
Å hitta nån som kan göra Victory rolls på kort hår snyggt, är inte så lätt men eftersom jag ska hem till ön på fre så kanske jag kan få tag på nån där som kan hjälpa mig lör förmiddag.
Men att få en tid till lör är heller inte lätt med så kort varsel....
Har kollat youtube å med hjälp av lill-loppan kanske vi skulle kunna fixa det tillsammans.
Hon är grymt duktig med sitt eget å andras hår så kanske det löser sig.
Har även bett henne kolla youtube på instruktionsfilmer för det, finns ju hur mycket som helst.

Sambon har fått biljetterna till festen på lör, ett grönt plastarmband att matcha kläderna med :)
Jaja, jag ska inget annat armband ha så det "krockar" inte med nåt blingbling iaf :))
Nu har t o m herrarna på Volvo börjat knorra om vad dom ska på sig, haha :))
Det är inte bara kärr....öööh...damerna som har bekymmer med det :))
Det finns ju faktiskt dom som inte äger en kostym ens, till dom hör INTE sambon kan jag säga.
Han skulle nog kunna öppna affär om han ville ;)

Men nu ska vi ha lite kvällsmat, korv med bröd får det bli :)
Enkelt men ack så gott !!

HA EN BRA KVÄLL !!



Kommentarer

  1. Vad roligt att du får in så många arbetspass i veckan.
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg