Milda.....

........ Matilda vad dagarna springer iväg....
Å jag är jätteförkyld.. :(
Men idag har jag inte ont i halsen iaf.....elr bara lite nu ikväll..
Men jag jobbade i ons i fiskbutiken, igår jobbade jag förmiddag på sjukhuset å idag har jag jobbat fulldag i fiskbutiken 9.30-19....
Så jag är rätt mör kan jag säga......
Vid 6 ikväll så gungade hela tillvaron å huve't surrade värre en bålgetingbo..

Jag "kan" ju jobbet som så men jag jobbar långsamt tycker jag men ägaren är glatt överraskad hur bra det går å det är ju kul.
Men det tar tid att hitta rutinerna, veta exakt var allt finns osv...
Det är mycket att tänka på.
Få in det per automatik i rörelserna å slippa tänka så mycket...

Sambon gav sig av igår eftermiddag så jag är mol allena.
Började plocka lite i städningen igår men inte så mycket.
Å idag så har inget gjorts men imorrn får jag ta resten.

Hade inte tänkt nån utgång i helgen men fick se, nu ikväll, att Streaplers spelar på "Brunnen".
Asså.......faaaaaaaan, att behöva missa dom när dom e inom rimligt avstånd å så är sambon borta...suck...  :(
Så jag får se hur det blir men jag måste bli frisk oxå.
Hoppas på vackert väder å VARMT men det lär det väl inte bli.
Var gudomligt skönt i ons-tors men sååå iskalla, friska vindar idag .
Flaggorna har stått rakt ut vid köpcentrat där jag jobbat idag.

Så efter jobbet så unnade jag mig rökta musslor, marinerade i chili-vitlök, rostat bröd med philly-ost å ett litet glas vitt vin.
Så jäkla gott det var !!!
Hoppas chilin å vitlöken tar kål på bacillerna så jag blir frisk !!
Kollar Lets Dance nu men sen blir det nog sängen rätt omgående..


HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg