Torsdag......

.....redan....
Det har varit full snurr på dagarna som gått.
Blev väckt 6.37 igår morse av ett jobbsms...
9e mars 7-14.30...
Men innan jag hann vakna ordentligt å fundera ut vilken dag å datum det var så var nån annan snabbare.
Men 10 min senare kom samma sms igen så jag tackade ja å åkte å jobbade.
Ja, det är tur jag kan äta frukost på jobbet, hann ju inte få nåt i mig överhuvudtaget...
Men hela dagen var snurrig i huve't, det blir det med ett sånt uppvaknande..
Å idag hade jag redan inbokat men nu är det inte mer denna veckan å helgen var full så så är det med det.

Men det blir en tur hem till ön över helgen.
Träffa barnen, jag saknar dom..... :(
Vi ska på kalas på lör eftermiddag så idag har det inhandlats presenter i x antal....
Jag var å köpte strömming igår i en utbyggnad till Maxi på GS.
Då småpratade jag lite allmänt med tjejen som stod där å frågade bara sådär om dom behövde hjälp??
Jo, faktiskt så imorrn ska jag dit å prata med ägaren å se om jag få några timmar eller många då å då.
För det är nog det roligaste jobb jag haft, att få stå å sälja fisk :))
Få ha lite kundkontakt igen, få sälja god mat :))
Så igår hade vi sillmacka till kvällsmat, så jäkla gott !!
Dom som blev över gjorde jag en ättiksinläggning till så det fick bli kvällsmat idag på danskt rågbröd.

1 pitabröd
Sallad
Rå lök
1-2 stekta strömmingsfileér, dubbla
Remouladsås (dansk..)
Tomatskivor.

Snitta brödet innan ni värmer det lätt.
Öppna upp å fyll i turordning med sallad, lök, strömmingsfileér.
Ringla på remouladsås å lägg på 2-3 tomatskivor.
En kall öl sitter fint till det :)
Tyvärr är jag inte 100% bra....
Trött, allmänt hängig, lite öm i kroppen, vag sjukdomskänsla.. ....
Vill INTE ha nå skit nu, det har jag sannerligen inte råd med....
Hoppas en god natt sömn kan bota det för gångna natten var rätt kass...
Men blir man sjuk så blir man...

Imorrn blir det att ta hand om ren tvätt, packa det som ska hem å bytas ut, skrivas lista på det som ska med hit på sön.
Kanske städa bilen om det är fint väder, käre sambon var snäll å tvättade den igår när han tog sin.
Så där supernoga var han inte men den är blå igen iaf :)

Å imorrn börjar Lets Dance.. :))

HA EN SKÖN KVÄLL !!!




Kommentarer

Populära inlägg