Våren.........


......... är här !!!!!
Med sol å isande vindar, precis som det ska vara !!!
Å det är sannerligen VÅR när man kan hänga ut tvätten å torka lite ute :))
Doften blir fantastisk även om det inte torkar så mycket så får det frisk luft.
Så jag får nog snart gå å ta in tvätten, det lär inte bli torrare än vad det är.

Hela förmiddagen så lagade jag mat, en kasslergratäng m sallad å så kokade jag drottningkräm oxå.
Dom hade bär i affären till bra pris å det är så gott tillsammans med en macka till kvällsmat när man jobbat å har ätit lagad mat på dagen.
Det räcker som kvällsmål för mig iaf.
Å så ringde dansepinglan tillika min arbetsledare B å undrade om jag ftf var sugen på ett besök på Börjes i Tingsryd då vi pratade om det igår.
Å det var jag ju så hon körde hit så vi åkte iväg.
Jättekul med en utflykt, har ju i stort sett bara varit hemma å på jobbet, har ju inte hunnit så mycket mer i februari. 
Å givetvis är det ett måste med en räkmacka på Börjes, man får ju en makalös räkis för 35 riksdaler.
Å så unnade jag mig en blåbärsmuffins oxå :))
Shoppingen blev ooooooooerhörd på hela 95 riksdaler.
3 par trosor, har aldrig haft bättre trosor än märket crossbow, finns på CG oxå men där är dom lite dyrare.
Inga märken på kroppen, syns knappt under kläder osv.
Å jättesköna till det så dom är värda sina blygsamma summa.
Å lite annat till det...
Fanns en hoodjacka av märket Röhnisch, satt som en smäck givetvis men 500 spänn var i saftigaste laget för mig så tyvärr så blev det inte en sån även om jag verkligen behövt en ny.

Sambon har åkt å jobbat så jag blir allena här hemma ikväll...
Ska värma lite mat åt mig, sen blir det "Parneviks" å "Badhotellet".
Inget jobb inbokat imorrn än så länge men det kan ändras fort.
Kan komma upp ett par timmar innan dom behöver nån eller så blir det nästa vecka.
Jag orkar inte stressa upp mig längre för det, det blir när det blir, bara se till att man har telefonen vid sin sida alltjämt.
Även om man har det händer det att man missar men då är det så.
Man blir knäpp till slut om man ska ha ångest över det men det har tagit ett par månader att komma dit vad det gäller det.
Att lära sig hantera det...

Nähä, dags att ta in tvätten å sen fixa lite annat..
HA EN SKÖN KVÄLL !!!





Kommentarer

Populära inlägg