Da'n....





.....före da'n före dopparda'n har det blivit.....
Å då står det 22a dec i kalendern....
Årets mest kaostiska dag är över...
Kommer bli intensivt under några timmar imorrn till senare delen av eftermiddagen men det är ändå idag som det är mest-värst.Jag var riktigt sliten vid 16 tiden idag men det gick över, det är bara att köra på.

Å vad gör man då när man jobbat som en skållad iller i 11 tim??
Jo, man ställer sig å gör en gubbröra...
Aja, det var snart gjort, nu ska jag inte fixa nå mer käk hemma.
Har packat ner julklapparna så dom inte glöms bort imorrn.
De få klädesplagg jag ska ha med är nedlagda, bara maten kvar att plocka ner.

Italienskan har landat på Kastrup vid 17.30 ca å är hos moster ikväll.
Hon (syrran) fyller ju år idag, hela 54 år så dom är ute å äter ikväll så kör dom åt Öland imorrn.
Jag ska bara byta om när jag kommer hem efter jobbet, packa maten så åker vi.
Lite födelsedagsfirande imorrn kväll får det bli, kommer inte finnas så mycket ork men iaf.
Bästa julklappen för lill-loppan är att hon får förlängt på jobbet, heltid hela våren så det var hon jätteglad för.

Å  med detta så börjar det bli dags att knyta ihop det här inför julen.
Ska umgås med alla min barn i 3 dagar, ett år sen vi kunde det sist.
Äta gott å vila,det ska bli skönt efter denna veckan.
Får önska er alla en riktigt God (vit) Jul.... 💗

Måste avsluta med denna fantastiska bild av Mount Etna.
Hon tog den i förmiddags när dom precis lyft från Catania.



GOD JUL !!!
 


Kommentarer

Populära inlägg