Söndag......





..... har det blivit å det är 1a advent 💗
Skulle gjort så mycket idag men en lättare migrän slog till vid 12 tiden så det blev inte så mycket som tänkt.
Men jag hann iaf byta sängkläder å städa sovrummet, damma i vardagsrummet, byta dukar å pynta lite innan jag däckade.
Så eftermiddagen har varit tung, inte förrän nu efter middagen som jag kan säga att det släppt helt.
Så baka lussebullar å ta toaletter å golv får jag ta senare i veckan el nästa helg.

Gjorde en fiskgratäng till middag, så gott det var !!
Lite glass till dessert såhär på 1a advent får det oxå  bli till "Allt för Sverige".
Har plockat fram kläder till imorrn å gjort min handväska klar för avfärd mot Köpenhamn.
Pinglan B å jag åker på allmänt julmys å julmarknad på Tivoli imorrn.
Tåget går 8.10 så får vi se hur länge vi orkar gå där innan vi tar tåget tillbaka.
Hon fixar mackor å lite gott, jag tar med pepparkaksmuffins så överlever vi nog morgonen 😄

Har sån tur att hon hade nåt familjekort som gav 15% på 2 vuxenbiljetter å så har hon reskassakort som ger ytterligare 20% på biljettpriset så vi åker ju nästan gratis 😉
Vi (syrran å jag) var på julmarknad på Tivoli när italienskan var sådär 5-6 år, sen dess har jag inte varit där så det ska bli skoj.

Men nu är det strax dax för "Allt för Sverige..."

HA EN SKÖN KVÄLL !!!



 

Kommentarer

Populära inlägg