En sån dag.....





....... det varit.....
Nu är jag trött efter en både intensiv å avslappnande dag.

Morgonen började jag med att stryka lite tvätt, sen sydde jag in min solklänning.
Å det 1a jag gör är att sy fel.....bah... 😖
Jaja, bara att sprätta upp å sy om...
Men det blev riktigt bra till slut iaf å det är huvudsaken.

Efter frukost så påbörjade jag min body makeover med dusch, vaxa benen å ge fötterna lite kärlek.
Efter en stunds vila så åkte jag in till stan, strosade runt på Åhléns lite innan frissan.
Drygt 2 timmar senare var jag piffig å fin, sååå snygg färg hon får till nu när hon "känner" mitt hår.

Åt lite medhavd lunch (ja, så snål var jag idag + tidsbrist) innan jag gick till massagen jag hade bokat tid till.
Fick komma in direkt, la mig på en mjuk, skön bädd.
Har aldrig varit på thai-massage innan, det finns ju olika sorter förstår jag.
Detta var mer klassisk massage å kära nån så knådad jag blev.
Vid ett tillfälle så var dom 2 pers på mig då den andra inte hade nån kund.
Men jag i stort sett badat i olja för det var rikligt med olja hon använde.
Gudomligt skönt iaf men hand-fot å ansiktsmassage är nåt alldeles speciellt.
Trots att jag kom direkt från frissan å där får man ju en del huvudmassage oxå både vid tvätt å föning så var det ljuvligt skönt.
Å ansiktsmassagen var gudomlig så skön......
Hon avslutade med att massera mig torr med en handduk även om jag torkade efteråt oxå, jag var erbjuden en dusch men jag tyckte inte det behövdes.

Så jag var rätt "mosig" när jag klev ut därifrån å åkte hem.
Svepte en del vatten hemma, sen la jag mig, slocknade å sov 30 min.....
Lagade pasta scampi till middag, sen röjde jag upp.
Nu har jag målat naglarna å jädrans vad det glammar om dom 😄
Nu får man ösa på med glamouren när man kan, roseguldfärgade med guldhologramlack blev det.
Man behöver nästan solglasögon på sig 😉
Men nu är jag trött så det blir nog sängen inom kort...
Imorrn bitti styr vi norrut så får vi se när vi är hemma igen.

HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg