Ett.......

... år äldre har man då blivit.....
Nu är man inte femtio längre, nu är man faan femtio PLUS..... suck.....
Jaja, det är bara att gilla läget vare sig man vill el ej..
Alternativet är ju uteslutet så det är bara att streta på..

Fick massor av grattishälsningar på fejjan igår, det värmer en hjärntrött, medelålders kärring att så många tänkt på mig.
Att så många  avvarat någon minut av sin dag för att skriva en grattishälsning.
Sådär tjolahoppsan blev ju inte födelsedagen då jag jobbade 8-19, dessutom lyckades en kund förstöra större delen av dagen för mig.
Så fruktansvärt otrevlig, sur å irriterad, även om man mår skit behöver man inte ta ut det på 1a bästa person som gör sitt jobb.
Men så är det.....

Efter jobbet så åkte jag in till stan, parkerade på Stortorget, gick till gymmet, duschade å bytte om.
Gick tillbaka med mina kläder till bilen å mötte sambon, sen gick vi och åt middag.
Det blev ryggbiff på Båtsmannen i centrala Växjö, suveränt gott, helt perfekt ryggbiff.
Då vi hade 2 bilar fick det blir Loka till dricka men det är gott det oxå.

Vad fick jag då??
Av kusinen + familj fick jag ett delikatesskit med knäckebröd å goda marmelader.




Av syrran + gubbe fick jag en ansiktscreme å ett halsband.


Av sambon fick jag ett par örhänge som jag inte har bild av.
Jag fick pengar i helgen av mina föräldrar, jag ska gå till frissan på måndag så det blir nog det för dom.

Imorrn fyller ju äldsta dottern år så jag skickade ett paket till henne förra torsdagen å det kom fram idag !!!
Så det var suverän tajming !!!
Nu fick hon en riktig present i maj när syrran hälsade på men jag tänkte att nåt litet skulle hon ha på den riktiga födelsedagen.

Nu är jag grymt trött, får bli tv å sen sängen.
Har tid hos kiropraktorn tidigt imorrn då jag går som Qasimodo så jag är helt slut i kroppen.
HA EN BRA KVÄLL !!!







Kommentarer

Populära inlägg