En.....

... lång dag lider mot sitt slut...
Samma intensiva, jävla huvudvärk som igår....... 😢
Inte förrän jag satte mig hos frissan, intog maxdos av pronaxen med lite Cola Z å slappnade av så gav det sig.
Nästan....

Så gudomligt skönt att bli ompysslad i håret, fick en huvudmassage vid hårtvätten som var helt magisk.
Så nu e jag påskafin, fräsch färg å allt det slitna borta.
Så det är lite synd att jag varit inne större delen av dagen, har varit ett fantastiskt väder.
Gick en snabbis på stan innan frissan, skönt i solen när man stod i lä.
Har pratat med italienskan, dom hade inte heller särskilt varmt, hon hade t o m mössa imorse när hon gick ut till stallet för att fodra.

Imorrn drar sill å laxhysterin igång igen men jag slutar kl 14.
Sen är det heldagar ons-tors, halva fredagen å så påskafton som en vanlig lördag.
Sen får vi åka hem till ön å fira påsk, lill-loppan fyller dessutom år på söndag, 21 år d 21a april 😄
Men för 19 år sen så låg påsk ännu senare för hon fyllde 2 år långfredag å vi döpte sonen påskdagen.
Påsk infaller mellan 22a mars å 25e april, en mycket märklig uträkning på det dära må jag säga.... 😲

En förändringens vind är i antågande.... 
Lite mer mental lugn å ro får jag hoppas det blir, magkänslan säger så iaf...
Sen är alla förändringar en påfrestning i början men jag hoppas det blir bra..

Nu får det bli lite Biggest loser, sen blir det sängen, den långa dagen har tagit ut sin rätt..





HA EN BRA KVÄLL !!!



Kommentarer

Populära inlägg