Helgen....





........ drog förbi som en orkan å försvann...
Måndag å ny vecka !!
Jovars, jag jobbade som vanligt i lördags, sen var jag ju bokad på sjukhuset igår.
Pinglan B bossade juh å jäääädrans så roligt vi hade !!! 😄😄😄
Tänk så lätt det är att jobba när alla samarbetar å hjälper till på sitt vis så de 12 timmarna försvann som en avlöning.
Men visst, när man dukat färdig kvällsmaten  vid 17 tiden å vet att man har sista disken kvar, då är det segt.
Men det går som allt annat men visst var det skönt att få komma hem.
En skön dusch, en rostad macka å lite tv, sen var det sängen, kroppen var trött.

Idag har jag jobbat på nya stället, 7-15.45.
Busy, busy, busy.....
Har gjort det jag kan å kan underlätta med, lärt mig kassan mm.
Visste att sambon skulle till Jula efter jobbet som ligger precis bredvid så jag väntade in honom.
Under tiden så hann jag shoppa en tunn, vit blus i oversize modell på Lager 157.
WOW förstår ni, dejt på Jula å K-Rauta 😖😄😄 

Jaha, Valborgsafton imorrn... 😊
Kungen fyller år, 73 om jag inte är helt fel ute.
Förra året skulle vi fira med våra kära am.vänner-grannar men Thor valde att dra fram över himlavalvet som en vettlös galning.
Dra mig baklänges i en gammal vagn, som det åskade !!!! 💣💥💣💥
Det dånade på innergården å rutorna skallrade, det låg nog precis över Borgholm så det blev varken brasa, grillad korv el fyrverkerier.

Ev åker vi in till Växjö å tittar på brasan om det nu blir nån.
Annars får vi fira själva hemma, jag jobbar till 14, sen ska jag till kiropraktorn så jag är nog rätt mör imorrn.
Ska unna mig-oss en vacker blombukett när det är helg mitt i veckan iaf.
Har inte fått nån reklam idag, har inte ne aning om vad som finns på kampanj.
Jobbar bara några timmar på onsdag, tors däremot blir det full dag.
7-13 på nya jobbet, 14-19 på det nuvarande.

Bästa Blender spelar i Gemla på ons kväll, får se om vi åker dit.
Man behöver ju inte stanna till det är slut om man är lite trött innan men vore kul med lite dans. 
Men vi får se....

Ikväll blir det hamburgare till kvällsmat, imorrn blir det grillad ryggbiff när det är Valborgsafton.

Morgondagens födelsedagsbarn hemma på Solliden

 
HA EN BRA KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg