En ensam...

...lördagskväll blev det.....
Pratade med H i eftermiddag o vi beslöt att avstå "Brunnen" ikväll...
Jag var för 6 år sen o för 5 år sen..
Å jag sa, aldrig mer....
Sinnessjukt mycket folk o sanslöst fylleslag..
Nu är det kanske inte så varje år men inträdet är för högt för att få en halvtaskig kväll.
Även om man kan lyssna till musiken så vill man ju dansa~~

Ingen att messa med elr chatta med så ikväll är det ensamt....
Lite "Mord i Midsomer.." fördriver aftonen, ett avsnitt jag INTE sett innan.
Helt otroligt..

Vi firade mamma idag o Mors dag på samma gg så jag har inte direkt nåt planerat för morgondagen.
Det är om barnen kommer, bara ändå....
Kanske jag får träffa en person, jag hoppas på det, ant här elr där...
Hans barn är ju hos sin mamma så nåt hoppas jag på att vi kan pussla ihop...

Men just ikväll är det tungt att vara ensam...
Förra lördagen var magisk..
Man kan ju inte alltid ha det så men den kvällen kommer finnas bevarad i minnet för mycket lång tid framöver.
Det är ju mitt rätta, sanna JAG...

Tänkte ut o rulla elr springa tidigt imorrn förmiddag o sen till gymmet.
Dom öppnar inte förräns 11 på söndagar.
Sen kanske lite sol, nu har jag "vilat" fr solen ett par dagar.
Så får man se vad resten av den dagen kan ge....

Men nu ska jag återgå till "Morden..."



Till DIG..."Hjärtat bankar..."


HA EN FIN KVÄLL....

Kommentarer

  1. Hade en sån där riktigt lugn kväll med.
    Förvisso har jag alla mina ungdomar här men dom såg film i vardagsrummet och själv såg jag som du Morden..
    Ha en fin Mors dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vissa kvällar är inte kul, men förhoppningsvis blir dagen bättre!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg