Det var...

...måndag sist jag bloggade, idag är det tors..
Fattar inte vart dagarna springer iväg....

I tis var det sol o träning, igår så var jag med lill-loppan på ö-n-h i Kalmar.
Kalmar t/r inkl sjukbesök 2 tim o 10 min.
Bra jobbat !!!
Solade på balkongen o sen var det dags för dusch, en sen lunch o så jobbade jag emiddag-kväll.
Skulle jobbat nu på morgonen men fick ändrat tills imorrn ist.

Så en pw, frukost på balkongen, disk, lite städ o röjt sopor är vad jag hunnit hittills.
Nu blir det vidare till mina föräldrar å städa där..
Hon fyller år på lör o det behövs väl ändå misstänker jag.

Annars händer inte mycket spännande....
Bara väntan, väntan, väntan...
Väntan på en person vars tid är extremt tight...
Väntan på att se vad som kan ske....
Väntan på få reda på om det är värt det för den personen..
Å man kan bara vänta....


HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. Hoppas, hoppas din väntan är över! Och att solen lyser på dig!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg