Måndagslista.....

Tja, i brist på annat kan man slänga in en Måndagslista a la "Asta" fast hon gjorde en Söndagsvariant :)

1. Bok du läser nu?
Läser inga böcker som bekant..

2. Senaste låt du nynnade på?
"Crusin' on a saturday night.."

3. Hur går du klädd nu?
Blåvitrandig top m 3/4 arm o grå "Better Bodies" shorts..

4. Märklig egenskap du besitter?
Kan räkna bokstäverna i ett ord snabbt.. (ja'  vet, helt sinnes...)

5. Vad står det i senaste sms'et du fick?
"Hoppas du får en fin emiddag o kväll, kram.."

6. Denna dagens 3 bästa?
Huvudvärken försvann....
Drog ut på en pw...
Masade mig iväg till gymmet o fick ett mycket bra rygg o benpass..

7. På måndag, då ska jag banne mig...?
Öööh...... det e ju måndag idag å den e snart slut...
Föresatsen igår var att ta mig till gymmet idag å det gjorde jag..

8. Vad åt du till middag idag?
Ska strax äta varmrökt laxsallad.

9. Vad får du mest komplimanger för?
När jag klär upp mig som i lördags, roligt att det uppskattas för det är mitt rätta JAG...

10. Tre laster du inte vill sluta med?
Tja, laster å laster.... Har ju inga direkt, varken godis, kaffe, snus, cigg el alkohol...
Skulle vara dansen då om den räknas som en last...
Tatueringar kan väl räknas som en last, har man väl gjort sin 1a så vill man ha fler...
Är nog tur för mig att det är så dyrt som det är.. *suck*..

Tja.... nääääe..... har inte hänt så mycket mer idag...
Fram till 12-halv 1 var jag typ halvdöd men sen har det rullat på...
Har "glidit" fram på minnena fr i lördags, en kväll som kommer gå till historien som en av de bästa cruisingkvällar ever...

Imorrn blir det träning igen, sen e det fullt upp ons-tors...



HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Jaha - där ser man! Alltid kul att läsa en lista. Tatueringslasten har inte fångat mig. Inte heller de andra. Men jag tycker om Pepsi Max. *skrattar*

    Hoppas din dag är bra! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg