Fredag kväll.....


...är kommen...
Ikväll är det semifinal i Lets Dance !!!
Jag hoppas innerligt att det blir Benjamin o Gunhild i finalen !!
Men Steffo kan vinna på att han är folkkär, alla gillar honom är jag rädd, oberoende på dansen.

Å sen e det ju själva faaaaaaaaaan att dom ska ha "Brolle-I folkparkerna" EXAKT samma tid på 1an !!
Jaja, jag veeeet....
Repriser o webben men iaf.....
Jaja, jag veeeet.......
I-landsproblem a la gigante... =))
Men ändå... *suck*..

Började dagen med löptur på Köping beach, längesen jag var där.
Ljuvligt skönt denna morgon, en svag kylig vind bara.
Extremt lågvatten är det nu...

Hem å äta en tallrik hälsogröt o sen till gymmet.
Fick till ett bra benpass idag o avlsutade med en hel kroppsövn som tog ur den sista kraften.
Sen tänkte jag ju jag skulle sola...
Men tji skit fick jag !!!
Solhe----e ville inte lysa längre.. :(

Så det fick bli dusch o flänga till affär'n för kunde jag inte sola fick det bli andra bullar denna dagen.
Så nu har jag en plåt med kardemummabullar med smak av smörkola/vanilj o kardemummakringlor..
Men man ska INTE fejjsbooka när man har kringlor i ugnen.. :P
Höll på å bli kolbitar nästan....
Men jag räddade dom iaf..

Så nu e jag trött....
Å ont i fothe....e har jag så nu bli're soffan för resten av kvällen..

En kycklingsallad får det bli till kvällsmat idag, det är ju fredag :)

Ack, den läckra Brolle.. ;)


HA EN SKÖN AFTON !!!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg