Steamy hot....

... har denna dag varit !!
Riktigt stekhett i solen...
Ibland är blåsten på denna Ö en välsignelse, det tar bort värsta hettan.
Å andra sidan lättare att bränna sig då vinden svalkar kroppen...

Jodå, upp i ottan idag, 4.45 ringde klockan, 4.55 stod jag i duschen.
Började jobba kl 6 denna morgon så nu börjar det kännas att man varit uppe länge.
Men jag slutade redan kl 11 så hela dagen var ju kvar...

Hade tvättid kl 12 men hade tur att tvätten gick in i 2 maskiner.
Hängde upp det på balkongen på min torkställning å så åkte jag till Kalmar.
Det var ju så när jag köpte min tele förra veckan så kunde man komma in med en gammal tele o kvittot så fick man handla för 250 kr.
Så ett headset som jag gav 49 kr för blev det.
Blev oxå en tubtopp, en singoallatop o en ansiktscreme, hade tur det var på kampanj på Kicks.

Hem å så började jag baka.
Mamma fyller år imorrn o jag lovade baka tårtan å av bara farten blev det 17 banan-å-jordnötsmuffins oxå.
Hade 2 bananer som sett sina bästa dagar som jag ville göra nåt på.

Jaha.... nähä..... fredag kväll.....
Inte mycket händer i denna afton...
Hade tänkt vara hemma helt denna helgen men råååkade få se annonsen till "Brunnen dansar o ler.."
Ååååh...faaaaaaaan......*suck*..
Black Jack o Larz Kristerz inne på stora banan nonstop...
I öltältet Eva Eastwood (svensk rockabilly..)o nån till, oxå nonstop...
Ute på bryggan spelar Callinaz....
Å en kombo av BJ, L-K o Eva E är nästan oemotståndlig....

Men det kommer sådär 3000-4000 pers, brukar vara rejält fylleslag, nästan omöjligt att dansa...
Men jag får se....

Tubtop HM, 49 å 50...


Top Gina T. 129 kr !!
Ja, jag vet, den syns knappt på vitt överkast, den e blekrosa.. :)

Här L-K "Det måste gå att dansa till.."


HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg