Försommaren....


Klinta 14e maj...

...är här med värme o soooooooooool :))
Ack så ljuvligt det är, helt fantastiska dagar o kvällar :))
Å det ska fortsätta till hela nästa vecka oxå enl vädergudarna på tv igår kväll men nåt litet avbrott bara.
Drog ut på mina inlines igår eftermiddag i bara gymtights o långärmad tröja, vinden är lite kall än.
Den var något för tjock men hade inte kunnat åka utan iaf.

Funderade på att ge mig ut i morse men jag tar det i eftermiddag ist, en sväng till gymmet behövs oxå, har inte varit där sen i mån.
Låg o solade på balkongen igår o ska göra likaså idag men har en del ärenden som klaras av innan bara.

Imorrn är det den stora motordagen här i Bghm o vädret ser ju som sagt lovande ut.
Förra året var det isandes, isandes kallt men det verkar bli riktigt kalasväder !!!
Jag hoppas på besök av en bekant men jag får se, alltid roligt att ha nån att gå runt med o titta på allt.
Fördelen är att jag har typ 100 m till Storgatan så man kan gå hem o vila sig mellan varven :))
Kl 19 drar den stora cruisingen igång, brukar vara runt 500 bilar i stan då =))

Bilutställning längs Storgatan, torget o societetsparken.
Liveuppträdande o en hel massa annat..
Försäljare av kläder, smycken mm...
Så imorrn gäller det att ha rätt "look" :))

Men kl 9 imorrn bitti ska vi ha fys-pass på gymmet så det blir en rekorderlig start på dagen :)

HA EN SKÖN FREDAG !!!

Kommentarer

  1. Ojojojojoj - vilket härligt inlägg! Så glad jag är att solen hittat till er då vi här på bästkusten verkligen inte haft någon värme och sola att tala om. Men då vet jag ju att den finns och att den gör någon annan glad! Hoppas du får en riktigt fin fredag!

    Kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg