Tråkfredag.....


...är det sällan men idag är det det.
Ösregn hela morgonen...
Lika trist som i tisdags o onsdags..

Ja, dagarna rullar på o inget bloggande har det varit.
I ons var det begravning, liten skara av de närmaste släktingar tog avsked av moster.

Fick telesamtal om ett jobb jag sökt i ons kväll, han ville träffa mig igår förmiddag o så blev det o han erbjöd mig jobbet o jag tackade Ja !!
Så det är tänkt jag ska börja runt d 1a juni.
Säsong till att börja med, sen får vi se.
Avslöjar mer när jag har alla papper klara.

Hade planerat dans igår kväll till Per-Håkans men vi avstod, vi tar Sannex på lör i Växjö ist.
Då är det inomhus, blev lite avskräckt av söndagens dans på kalla Logen att vara utomhus såhär tidigt på säsongen.

Så det blev en snabb pw tidig kväll o sen ner till hinderbanan där dom höll ett pass.
Å jag ska faan i mig ha stående ovationer o blågul rosett för jag tog mig över de höga barrarna !!!
Inte illa !!!
Banrekordet rök all världens väg, en av killarna drog runt på 1.18 men han var ju en blandning av en Impala antilop o Kung Louie...
Så det känns i kroppen idag :)

Denna dag går till städning o tvätt, bytte sängkläder igår.
Så skönt att krypa ner i svala lakan nyduschad o slut i kroppen ef träningen.

Får en bekant på middag idag, ska bli fänkålsdoftande musselsoppa, rostat bröd o vitt vin.
Är så syndigt gott så det finns inte.....


HA EN HÄRLIG FREDAG !!!

Kommentarer

  1. Här regnade det i går med och i dag hänger det tungt men uppehåll just nu.
    Soppan såg riktigt god ut!
    Ha en härlig Lördag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja fy ja! Det har varit lika aptråkigt väder hela veckan här också. Förutom nu på lördag, då sprack det upp.

    Musselsoppan såg helt fantastisk ut! Smaklig spis!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg