Söndag kväll.....

... å lika ensam idag som igår...

Drog ut på mina inlines vid halv 10 tiden idag, en hel timme åkte jag, ca 9-10 km.
Gudomligt skönt var det....
Syrendoften är lätt bedövande just nu längs cykelvägen ut till Köpingsvik.

Åt lite frukost hemma o sen vidare till gymmet.
Har ju varit ett helt otroligt högsommarväder idag så jag cyklade ner till Sjöstugan ef gymmet o la mig till klockan var nästan 4.
Premiärbadade gjorde jag, jag tänkte att kan ungarna vara i sååå länge så måste jag kunna doppa mig o det gjorde jag.
Det var fullt badbart även om det var något svalt o då e jag badkruka kan jag säga....
Men visst, jag var väl i i 5 min ef jag väl hade doppat mig, sen fick det räcka..

Det är en ljuvlig kväll, funderar på en promenad innan jag lägger mig..
Vet inte vad som sker imorrn, har ingen aning om när jag ska jobba härnäst..

Jag hoppas på dans nästa helg iaf, svider lite att vi avstod igår men jag vet hur sjukt, galet mycket folk det var o jag kände att jag orkade inte med det riktigt igår..


HA EN SKÖN KVÄLL !!

Kommentarer

  1. Ahhh - då hade du fint väder i helgen! Vad gott! Hoppas att din vecka blir bra och att du kan komma iväg till dansen i helgen!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg