Det....


.... börjar dra ihop sig till kryssningen..
Är klar med allt, gjorde en massa småsaker igår eftermiddag när han åkt hem o idag har jag tvättat, dammsugit o diskat.
Nu är det bara att packa väskan, duscha o åka iväg till Kärleken.

Kl 9 imorrn bitti går bussen, lunch nånstans i höjd med Linköping.
Bör nog vara i Stockholm runt 16 tiden..
Stor middagsbuffé innan det är dags för dans till bästa PH's o Fernandoz till långt in på småtimmarna :))
Lika stor frukostbuffé på morgonen, sen e det dans o andra evenemang under eftermiddagen till kl 15 då vi hämtar våra grejer o är iland i Stockholm ca kl 15.30-16.

Att påstå att jag är pigg är ju att överdriva men visst är jag bättre som tur är.
Men orken i både muskler o lungor är långt borta så jag får se hur mycket dans jag klarar.

Här är riktigt tråkväder idag, strilande, isande kallt regn men börjar kanske bli uppehåll nu.
Hoppas på sol de här 2 dagarna, nu är kvällarna ljusa länge, få se lite av Stockholms skärgård åtminstone på hemvägen.

Måste bjuda på PH o Fernandoz :))
 
 Här Fernandoz i "Varje gång jag ser dig.."
Intro till "Ullared" :))


LS må ha snyggaste loggan men snyggaste orkesterbuss har Fernandoz, alla kategorier :))
Helt fantastiskt vilken motivlack :))



 

HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

  1. tack för tips, ska kolla på ginza. Ha nu jomla roligt på kryssningen.
    Fia

    SvaraRadera
  2. Hej igen! Nu har jag beställt en bland CD med olika artister, svenska folkets utvalda eller nåt sånt, 59:- på Ginza.
    ha de Fia

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg