Idag.....



... är jag rätt sliten...
Det blev NIO tim effektiv dans på 48 tim i helgen, helt galet.
Men jag fick ge mig ef buggkurs nr 2 igår, då ömmade benhinnorna o vaderna krampade nästan trots mycket vatten.
Blev lite konstig igår kväll, blev matt, frös lite trots att jag var genomsvettig så jag tog tokslut på stört.
Jag erbjöd kärleken att dansa sista kursen bara jag fick vila men han gav sig han också, det var omänskligt tidig morgon för honom denna dag o denna veckan o man behöver förbereda lite på kvällen när man börjar så tidigt som han.
Insåg att jag hade duschat 6 ggr på 2 dygn men vad gör man när man blir så sjöblöt svettig av dansen??

Hade ju utvecklingssamtal för lill-loppan idag tidig förmiddag i Kalmar så jag körde i lagom tid för det.
Men jobbigt att köra i motljus så många mil men det gick.

Gick inom Maxi, hade tid till det.
Handlade lite bl a ny sollotion, den gamla hade en märklig konsistens o man ska ju egt köpa ny varje år.
Handlade hårspray o lite annat också..

Ett fantastiskt väder här hemma, strålande sol men jääääädrans vad det blåste...
Men vinden vände nog o så har den nog avtagit för det var ljuvligt skönt på balkongen.
Så idag blev det äntligen lite sol !!!
Å när det blev lite soldis så gick jag ner ef balkongmattan så nu kan man tassa ut där barfota :)
Den springer ju inte upp av sig själv fr förrådet... :P
Så nu kan balkonglivet börja på allvar !!!
Men så fort solen försvinner så blir det ju kyligt än så länge..

Middag idag blir spenatomelett med smörfrästa champinjoner.
Känner mig inte riktigt 100 så jag orkar inte laga nå mer krävande..

Ja, idag för 17 år sen så vankade jag av å an inne på förlossningen...
6.40 denna morgon så gick vattnet hemma så då åt vi frukost o sen åkte vi iväg..
Men hon ångrade sig nog för sen hände inget mer....
Forts följer imorrn..



17 år sen, typ 90 kg...
 
HA EN BRA KVÄLL !!


Kommentarer

Populära inlägg