Oj, oj....


...oj, en sån kväll det blev till Blender !!!
Kl 21 så taktade Lasse in 1a låten, en rockig bugg o det satte tempot för kvällen.
Herregud, ett sånt tempo dom håller !!!
Hör folk ibland att dom tycker det å det bandet spelar snabbt men Blender
ligger nog i topp där :))
Å visst fick jag höra "Tulane" på egen begäran, som näst sista bugglåt ;)
Haha, men jag har nog bränt lite kalorier dessa kvällar iaf.. :))
Dom är suveräna att dansa till, där kan man snacka om danskväll.. :))
Å dom är mycket duktiga musiker, har en fantastisk sångerska i Maria, hon har en makalös röst.
Stark o ren, klar röst som hon utnyttjar till det bästa.
Men även en duktig sångare i trummisen Lasse o basisten Eric.

Mycket folk, på gränsen till för mycket., bitvis rätt trångt på dansgolvet, många fötter som samsades om utrymmet.
Kraftig överskott av herrar vilket sker 1 gg av 50 ungf...
Sånt ser man när alla är uppe o dansar, vilka som står längs väggen...
Så idag känns benen rätt överkörda o kroppen överlag är mör ef 2 så intensiva danskvällar.

Nja, solen vill inte samarbeta med mig.. :(
Kommer solglimt då å då men jag iddes inte jaga dom så jag åkte till Grand Samarkand igår eftermiddag.
Å se på tusan, det blev lite shopping :))
Födelsedagspresenter till lill-loppan, ett par shorts på New Yorker till mig, blå med hög midja o korta ben för 169 kr.
Ett fin, enkel ärmlös blus på Cubus.
Så jag hade splitterny outfit på mig igår kväll :))
Å så surfade jag in på Bubbleroom o se på tusan, jag hittade linnet jag sett på en tjej föregående kväll så det klickade jag hem.
En ny ansiktskräm blev det också på Kicks.
Men nu får det vara med shopping...

Händer nog inte så mycket idag, vi är som sagt rätt möra efter dessa kvällar.
Kör hemåt imorrn bitti, ska på utv.samtal för lill-loppan tidigt förmiddag i Kalmar.

Bubbleroom linnet, märke Sisters Point...
 
HA EN SKÖN SÖNDAG !!!


Kommentarer

Populära inlägg