För....

.... 17 år sen kl 23.34 så föddes lill-loppan, 3 675 gr tung o 50 cm lång..
Hon tog 41 tim på sig att ta sig ut....puh...
Dock hände inget förrän tis morgon då dom satte värkstimulerande dropp trots att vattnet gick 6.40 dagen innan.
Så hon e faktiskt född en tis kväll :))
Jag hade enbart akupunktur o lustgas som bedövning så jag var helt slut i 3 dagar innan jag hämtat mig.

Ack ja, blott 17 år gammal...
Tänker tillbaka när JAG fyllde 17 år.. :))
Då var det bara bilar som gällde ;)
Å hon ska ju ut till Ingelstorp ikväll (bonna'skola utanför Kalmar) för det är ju bästa stället att fira sin födelsedag tycker hon :))
Det verkar som om det ligger i generna ;)

Så idag blir det inget firande här, det får bli till helgen.
Tyvärr har jag drabbats av ännu ett virus, börjar bli rätt trött på det nu.
Bara 3 veckor sen sist.. :(
Men blir jag sämre så köper jag en smörgåstårta för då står jag inte o jobbar med att göra en.

Idag får det bli sooooool på balkongen, imorrn har jag annat att styra med hela dagen..
Af på förmiddagen, klipptid på eftermiddagen (gjorde ju bara slingor för 3v sen pga tidsbrist hos frissan) o sen vidare till Kalmar för anst.intervju.
Fick ett telesamtal sent igår kväll, tog några sekunder innan jag fattade vad det handlade om :)

Får börja baka tors eftermiddag när solen försvunnit från köket..
Geneva cookies å cocostoppar är beställda.
Tårta ska jag göra på fre då det är en moussetårta som ska stå i kylen över natten.
 
Jag, dock inte 17 år men 22 år gammal...

 
Lill-loppan 17 år
Lite lika är vi nog...


HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

Populära inlägg