Idag...





..... tyckte min hjärna att jag sovit färdigt 3.55....... 😣
Det tyckte inte jag men så var det...
Slumrade mellan 5-6 tills det var dags att kliva upp.
Betalade mina räkningar men när man är trött tar det sin tid men det blev gjort iaf.
Plockade ihop tvätt å lite annat tills jag åt frukost å åkte till jobbet.

Lång dag idag som alltid på fredagar men inget speciellt sådär.
Kunderna är svårberäknade, antingen så får vi ett helvete imorrn å får jaga livet ur oss eller så har folk åkt bort när det är låååååånghelg på 4 dagar.

Har tusen saker som snurrar i hjärnan, vad som ska med hem till ön, allt som ska planeras inför op nästa vecka osv.
Man ska helst inte glömma nåt.....
Fram till sön kväll kommer det vara superspäckat men sen ska jag ta ledigt från allt på Valborgsmässoafton å njuta av att vara hemma.
Kolla lite i affärer, vi ska ut å äta med våra amerikanska vänner på Valborgsafton.
Så får vi se om det går att gå upp till slottet å elden eller om man får vara hemma i regnet.

HA EN TREVLIG
VALBORGSHELG !! 
 

Kommentarer

Populära inlägg