Ett....





..... akutbesök hos "min" kiropraktor blev det idag.
Insåg på jobbet igår att jag kan inte förbruka den höga dosen med smärtstillande som jag gjort sista dagarna när det knappt gör nån nytta.
Gick in på deras onlinebokning igår eftermiddag å hade sån grym bonnatur att han hade en ledig tid idag.
Flera förresten men jag tog redan vid 8.30 så man hinner vila en stund innan man åker till jobbet.
Det ÄR helt fantastiskt vad dom åstadkommer..... 😇

Jag har ju haft svårt att räta på bröstryggen ordentligt på sista tiden, det har tagit emot.
En grym huvudvärk, både migrän å spänningshuvudvärk.
Sån huvudvärk som han kallade glasskärvor som skär i huvudet å som smärtstillande inte rår på.
Extremt stel vä skuldra som löper upp i bakhuvudet å fortplantar sig där till spänningshuvudvärk-migrän.

Men fantastiskt att kunna vrida på huvudet å röra vä skuldra-axel utan problem.
Nu börjar jag ju stelna till igen men funderar på massage på mån eftermiddag så kanske jag kan ha en skön semester utan att likna Quasimodo.
Det är bara att försöka hålla nacken å skuldra i rörelse, försöka stretcha försiktigt å underhålla det han justerade.
Lite värme när jag kommer hem ikväll oxå kanske gör susen.
Så för er som bor i Växjöregionen kan jag varmt rekommendera Växjö kiropraktorklinik.
Dom är duktiga alla men Benny som jag helst går till är suveränt bra !!
Duktig på sitt yrkeskunnande å dessutom supertrevlig, kan inte bli bättre.

Jag skrev på fb att en förstelnad fossil har fått lite omsorg.... 😉
Varvid lill-loppan raskt besvarade med ett din art är utdöd mamma....
Nä, för se på tusan, inte riktigt än 😄😄😄

 
Har bara tvättat 2 fönster på insidan sen jag kom hem, inget tungt el jobbigt, bra att röra på nacke-axel efter en behandling men nu får det vara för idag.
Ska strax åka iväg för jobb, ska handla lite innan bara så jag kan åka direkt hem efter jobbet.

HA EN BRA DAG !!!



Kommentarer

Populära inlägg