Regnet....





........ öser ner ikväll....
Det gjorde det igår kväll oxå men hellre regn än snö iaf !!
Hade en tung tisdag, drogs med huvudvärken sen måndagen , en tungt tryck över hela huvudet.
Så vackert väder när jag jobbade så jag tänkte jag skulle ut en liten runda när jag kom hem men på hemväg så vräkte snöblasket ner så av det blev intet.
Slocknade en stund när jag kommit hem så framåt 18 tiden så lättade huvudvärken.

Betydligt piggare igår som tur var, även om dagen är lång på jobbet så gick det hyfsat ändå.
Väl hemma blev det lite jordgubbskvarg, så himla gott !!
Men även om kvarg hissas till skyarna att det är sååå nyttigt å bla, bla bla så får man hålla koll på kalorierna, det kan innehålla rätt mycket.
Nu äter jag det sällan, jag brukar hålla mig till naturella med töade bär istället men ibland är det gott.

Denna förmiddag hände inte mycket, umgicks med sambon när han vaknat.
Är i ett mellanläge nu, har saker jag skulle kunna göra men det är lite för tidigt än.
För tidigt att börja vårstäda på allvar, för tidigt att börja fixa inför resan.
Gick igenom mina solcremer igår iaf men jag har så jag-vi klarar oss, jag behöver inte köpa nåt.

Har haft en intensiv eftermiddag idag, det brukar det vara på torsdagr.
Dessutom är det mycket som ska förberedas till fredagen så timmarna rusar iväg.
Imorrn fyller käre sambon år så jag har förberett lite till det.
Vi är ju själva så så stort firande blir det inte men lite gott ska vi ha.

Började titta på Leaving Neverland i tis kväll, jag orkade inte se hela, det blev för sent.
Fortsättning är ju ikväll, jag ser väl lite av den oxå.
Ja, vad ska man säga om King of  pop??
Jag var aldrig nån MJ fans, min musiksmak låg åt rock'n'roll men visst var han häftig på så sätt.
Thriller är ju än idag rätt häftig att se.
Jag tvivlar inte ett ögonblick att han är skyldig till det han anklagas-anklagades för, med den barndomen blir man inte sund mentalt.

Han var bara 4 år när han började sjunga med sina 4 bröder, 5 år när han gjorde 1a offentliga framträdandet.
Hela hans barndom var ju skruvad med en tyrann till pappa.
När Joe dog för lite sen så fanns det många kommentarer att may you burn in hell...
Att han köpte Neverland vid ålder av 30 år är fullt förståeligt, den hade ju allt han inte fick som barn.
Biosalong, nöjesfält, sånt som vanliga barn får uppleva då å då under barndomen men som han aldrig fick.
Är man 25-30 år så har man säkert behova av ett sexliv men en person som han kan ju inte ha normala förhållande.
Utan han tog det som fanns närmast för att få ett å det blev barnen i hans närhet.
Samtidigt så ryser man hur oerhört utstuderat det var, att man bara kan göra nåt sånt.

Nu ska jag kolla Gordon Ramsey och kokainet.... 
Han har väl själv sniffat i sig nåt dyl vid nåt tillfälle enl skvallerpressen.
Men nu ska jag förbereda lite inför hans födelsedag imorrn i reklampauserna.
Ibland är det himla bra med reklampaus 😄
HA EN BRA KVÄLL !!!



 

Kommentarer

Populära inlägg