Tänk....





..... vad lite sol kan ge liv åt en vintertrött själ..... 💗
Så fantastiskt väder som det var igår !!
Strålande sol men kylig vind så jag fick ta på mig en hoodjacka när jag kom hem å skulle slänga mig i brassestolen.
Men så skönt att känna solens strålar tina upp en trött själ...

Jag kände mig helt överkörd som av ett tåg igår eftermiddag när jag kom hem från jobbet.
Kiropraktorn i tors morse, jobb torsdag eftermiddag å fredag dag, jag var rejält mör i bröstryggen, spec vä skuldra.
Slumrade på soffan nån timme, det var så skönt.
Fixade lite middag, sen fick han massera in Tigerbalsam å det gjorde nog susen för jag var betydligt bättre imorse.

Har jobbat som vanligt idag men vi har haft det rätt lugnt.
Men alltså..... om man ser att en butik håller på å stänga, springer man då in å ställer sig i kö??!! 😕
Bara en stilla undran.....
Väl hemma så blev det fönstertvätt invändigt så nu är det bara 2 fönster å altandörrar kvar, sen är alla fönster rena på insidan.
Men det tar jag imorrn bitti innan jag styr den lilla gröna österut, hem till ön.
Utsidan tar jag efter semestern, kan blaska på lite mer slask innan man byter ut det..
Ser ut lite hipp om happ här hemma, fattas dukar, allmänt lätt rörigt men så är det att vårstäda.
Sen faller allt på plats på nolltid å man kan njuta av ett rent å fräscht hem en tid framöver.

Jo, jag ska ju hem till ön imorrn å lill-loppan å jag skulle äta våfflor imorrn eftermiddag bestämde vi.
Sonen "fick se" om han dök upp.
Tssssss.......
Sen skriver hon att hon glömt att hon bestämt med en kompis så då får det väl bli våfflor på kvällen istället...
Vi gräddade 2 våfflor var när jag kom från jobbet idag eftersom jag åker efter frukost imorrn.

Lets Dance började ju igår.
Flera som var riktigt bra men egt handlar det ju om vem som utvecklas mest, att vara bra från början är ju bra men då utveckals man kanske inte lika mycket.
Jaja, den som lever får se...

Nu är det strax Stjärnornas stjärna...
Ikväll är det ju dansbandstema, blir intressant att se hur det utvecklas.
Om de övr förutom Peter (LK) kan tolka det utan att förlöjliga el förminska det.

HA EN BRA KVÄLL !!!


Kommentarer

Populära inlägg