En...





.... sĂ„n underbar sommardag idag 😎
Allt gick enligt tidsplanen sĂ„ jag har hunnit stĂ€da av lite, tvĂ€tta, sola Ă„ varit pĂ„ utflykt med sambon 😄
Skönt att fÄ rena golv Ä frÀscha toaletter sÄhÀr i semesterns början.
La mig i solstolen, sÄ ljuvligt skönt att kÀnna vÀrmen !!
Sambon var lite rastlös sÄ vi tog bilen till Korrö för en fika, Äkte nedcabbat dit Ä hem.
En polare till honom behövde snabba cash Ä ville sÀlja sin Saab cab sÄ han köpte den till bra pris.
Skillnaden pĂ„ pojkar Ă„ mĂ€n Ă€r storleken pĂ„ leksaksbilarna😉

Men ett ljuvligt vÀder var det, satte mig en stund pÄ altan nÀr vi kom hem.
Men sen sÄ drog moln in, Àven om det var varmt sÄ var ju solen borta sÄ det fick vara bra med det.
Gick in Ä fortsatte med klÀdplaneringen inför resan.
Vi kollade vÀdret idag Ä det ska bli som hÀr i nÀsta vecka. 25-30C varmt sÄ jag tÀnkte om lite.
Men hur jag ska fÄ nÄn reda i detta vet jag inte....


Det ligger alltsÄ en resvÀska under alla klÀder som redan Àr halvfylld.....
Slutar vÀl med att jag fÄr plocka ur allt Ä börja om...bah...
Men det blir morgondagens huvudvÀrk.....

Fick lite bilder frĂ„n italienskans födelsedag igĂ„r 😊
En kompis mamma hade gjort en tiramisu Ä dekorerat den som en tÄrta.
Otroligt bra gjort med halmbalar, morötter Ă„ Ă€pplen till en hĂ€stskötare 😄


Å sĂ„ har jag fĂ„tt en av mina bilder publicerad pĂ„ vĂ„rt kĂ€ra Ö-blads lördagsinlĂ€gg.
Tar man bilder Ä hashtaggar med öbilden sÄ vÀljer dom ut ett antal som publiceras i lördagstidningen.
Å av alla bilder jag la upp frĂ„n Bruddesta sĂ„ valde dom bilden pĂ„ den italienska pastasalladen 😄

Vidare har projekt helrenovering av trött medelÄlders kÀrring pÄbörjats.
Benen har vaxats med riktigt salongsvax, det var vÀlbehövligt...
Hur lÀnge som helst sen jag hade det men skickade efter i början pÄ veckan.
Är för snĂ„l för att köpa en vaxvĂ€rmare sĂ„ det fĂ„r gĂ„ med kokande vatten i en kastrull.
Man fÄr passa sig bara sÄ man inte brÀnner sig, tog en stund innan jag fick in snitsen pÄ det men det blev bra.
Ögonbrynen har plockats Ă„ fĂ„tt fĂ€rg, vĂ€lbehövligt det oxĂ„, sĂ„ nu Ă€r jag nĂ€stan presentabel...
Frissan pÄ mÄndag fÄr fullÀnda det hela, jag Àr ju inte direkt kÀnd för att göra vÄldsamt omvÀlvande frisyrbyte men trivs man med det man har sÄ Àr det jÀttebra !!






HA EN BRA KVÄLL !!

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg