Ett.....

........ år äldre har jag blivit idag....
Men kroppen känns som 82 idag istället för 52, den har varit högst osamarbetsvillig.
Stel å långsam men det ger sig väl...

Dagen har tillbringats på jobbet till 15.30, sen har jag varit hemma.
Vi har grillat, det är ju bara vi 2.
Inga barn el nån annan som kommer så är det bara vi.
Bjöd på tårta på jobbet så vi har varsin bit till senare ikväll.
Fick pengar av mina föräldrar igår å idag swishade syrran en slant, får se om jag hittar nåt på resan.
Av sambon har jag fått rosor å en ring av Caroline Svedbom, den köpte vi i Borgholm midsommar.
Men den skulle slås in å öppnas idag 💗




Tja...näe.... så mycket mer blir det inte denna födelsedag...
Åren bekommer mig inte så mycket, inte heller rynkor å livets ärr.
Men att SE gammal ut, det är faan inte kul.....
En större helrenovering behövs men jag får väl nöja mig med hemmaspa till helgen å frissan på måndag.

Får tacka för alla gratulationer på fejjan, det värmer en sliten kvinnas hjärta... 💗

HA EN BRA KVÄLL !!

Kommentarer

Populära inlägg