Fredag....





...... är här å det är helg 💕
Har inget särskilt planerat faktiskt för helgen men nåt blir säkert gjort.
Skulle varit inne å skrivit tidigare i veckan men orken finns inte, har varit grymt trött i nacken efter jobbet å då orkar jag inte sitta vid datorn kvällstid.
Annars är jag mycket bättre på bara några dagar med nya medicinen, huvudvärken är ett minimum, smärtan i mittryggen är oxå så mycket bättre men musklerna är trötta.

Har stormat nå alldeles hiskeligt i veckan, igår var det rena oktobervädret .
Stormade å rev i träden, regnet piskade på rutorna från sjösidan.
Vi har fått ca 10-12 mm regn, allt är bättre än inget men jag hoppades på mer.

Full fart på jobbet men kul är det, timmarna rusar iväg så man inte hinner blinka.
Sambon har legat däckad hela veckan, han var på vc igår men virus, inget att göra åt.
Han har hostat som ett tröskverk å jag börjar känna av det i näsan så nån Streaplers blir det nog inte imorrn.

2 veckor kvar till semestern...
Förra årets semester , den 1a på tio år blev ju inte som jag förväntat så jag hoppas på mer i år.
Överjävlig hetta, överjävlig migrän var å varannan dag, inget vatten å allt annat kaos som var då.
Jag hoppas på en lugnare semester i år.
Men nu blir det säkert skyfall å översvämning när det inte kan bli snöstorm där nere... 😖
Blir det det då åker sambon själv hädanefter säger han 😄😄

Jag är ledig nästa onsdag då jag ska jobba helgen så jag ska in till stan å växla pengar tänkte jag.
Skulle ringt å beställt nya linser både igår å idag men tror dom har lördagsöppet så jag ska testa imorrn.
22a juli, 1a semesterdagen ska jag till frissan.
Hon la nyss upp att dom stänger 2 veckor nu så det blir hennes 1a arbetsdag jag ska dit.
Men jag kan säga en sak, jag var där 15e APRIL, alltså snart 3 månader sen å frisyren håller ftf skapligt när jag fixar det.
Då har man en duktig frissa kan jag säga !!!
Visst har jag utväxt men klippningen håller skapligt än.

Köpte ny mascara igår å vilken skillnad mot den gamla.
Sätter alltid en lapp med datum när jag använder den 1a gg så har jag ett hum om hur länge jag kan använda den.
Är lite petig med såna saker, allt med ögon är känsligt å för att undvika infektioner pga för gammal produkt så märker jag upp allt sånt.
Mascaror, linsvätska mm...





 Tja......näe.......... glo lite på dumburken ett tag till innan bingen ropar på mig...

HA EN BRA KVÄLL !!!


 
 


Kommentarer

Populära inlägg