Helgen.......





...... lider mot sitt slut...
Men min har precis börjat, jobbhelgen är över.
Oerhört intensivt igår, jag la mig en stund, slumrade lite men orken räckte tyvärr inte att ta sig till klubben för dans till bästa Wahlströms.
Jag hade orkat igår kväll men jag skulle ju ta mig ur sängen imorse oxå å det hade nog varit osäkert om jag kunnat det.
Så det fick bli hemma, det är skönt det oxå, det kommer fler tillfällen får jag hoppas när orken räcker mer.
Idag har det varit rätt ok, jämnare tillströmmning på kunder men så har regnat preciiiiiiiiis hela dagen..
Det har strilat ner från tidig morgon till sen kväll.

Efter jobbet handlade jag lite, kollade igenom reklamen igår kväll å insåg jag missat en del å tyvärr var en sak slut.
Körde en rekogniseringsrunda var varmvattenträningen ligger som jag ska på imorrn men jag hittade det rätt lätt.
Så slipper jag yrsla runt imorrn eftermiddag å leta efter det.
Skönt att vara ledig i 2 dagar nu, har inga jätteprojekt planerade.
Baka bullar till mina föräldrar på tis förmiddag är väl det enda men det är inte mycket jobb med det.

Lagade cowboygryta när jag kom hem, vitlöksbröd till det å ett glas rött.
Sååå makalöst gott å enkelt !!!
Vi har tittat på Allt för Sverige...... ikväll var dom på Kalmar slott.
Det ÄR ett fantastiskt slott, jag har varit inne en gång för några år sen när jag var med en kompis på julmarknaden.
Vi var säkert där med skolan men inget vad jag minns iaf men då var det kul att se det.
Men ännu roligare om dom kom till Borgholms slottsruin nån gång, där kan man snacka om historiens vingslag.
1a tornet byggdes på 1100 talet nån gång om jag inte minns fel å sen har det haft ett hårt liv 😊
Kalmar slott...
 Borgholms slott

Nu ska jag roa mig med att klicka hem lite nya vardagströjor, typ långärmad tshirt 😃

HA EN BRA KVÄLL !!!

Kommentarer

Populära inlägg