November......


........ är här å det är Allhelgonaafton..... 💖
En helg att besöka de som inte längre är med oss.
Lite vemodigt att inte kunna åka till de man skulle vilja åka å sätta ett ljus hos men så är det.
Avstånden är för stora för ett snabbt besök.

Haft en intensiv dag idag å kroppen tjurar.... 😖
Jag har inte haft ont på så vis på dryga 2 veckor så nu märker man hur mycket det tar på energin.
Men nu sitter det i vänstersidan av baksidan å i knäna.
Tröttheten är tärande men jag har väl ett skov av det.
Har inte haft det på 4-5 veckor, ett tag gick det bara några dagar mellan skoven.
Å givetvis ska jag jobba helgen men det går som allt annat.

Underbara, fantastiska Wahlströms spelar på klubben imorrn kväll å en önskan är att åka dit å dansa lite.
Men jag betvivlar starkt att orken räcker men det återstår att se om 23 tim.
Så mycket man går miste om när man inte orkar, det suger men det är inte kul att åka iväg heller när man egt inte orkar.
Jag hoppas det blir bättre framöver med hjälp av varmvattenträning som börjar på måndag, vila när det blir sjukskrivning blandat med lätt träning, å så ska jag på röntgen på tis eftermiddag.
Får se om det visar nåt, fick tid idag till läkaren senare i november å då får jag väl veta svaret.
I övr ska jag inte göra så mycket på mina 2 lediga dagar utan V I L A.....

Men först är det helg 💖

HA EN FIN
ALLHELGONAHELG !!!



Kommentarer

Populära inlägg