Fredag.....

 

........ har det blivit..... 

Andra veckan på praktiken har passerat, på måndag går jag upp på heltid. lagom tills värmen kommer....... Nu har jag slutat kl 12 förra veckan, kl 14 denna veckan, då har det varit skitväder. På måndag när jag går upp på heltid och slutar kl 16, då kommer solen och värmen.. 😖 Jaja, min vanliga tur i livet....

Har varit en minst sagt ruggig vecka så det ska bli skönt med varmare väder. Nu har det varit +10-12, nästa vecka ska det bli +25-30... Har inte väderguden fattat det här med ordet LAGOM??!!!! 😖 Lagom varmt, lagom med regn, lagom med allt......

Grannen håller på att sätta upp ett partytält så det blir väl fest imorrn kväll. Ska bli skoj att träffa lite annat folk än man brukar.  

I onsdags blev sambon av med sitt bandage men då såret hade ett par millimeter öppet så fick han suturtejp och ett vadderat plåster. Får väl plocka av det senare i veckan och se hur det ser ut. Jag fick nålar i onsdags, aj, aj, aj, vad det gjorde ont.... 😖 Men ont ska med ont förgås säger ju talesättet. Får se hur länge jag håller på med det,  tror jag gör uppehåll över sommaren för att se hur det reagerar på det.

Tyvärr är jag väldigt låst idag, samma som i måndags fast på hö sida. Axeln har gjort överjävligt ont idag så det blev Alvedon, varm vetekudde och en powernap när jag kom hem. Tyvärr tror jag inte praktiken kommer funka, jag står statiskt och gör repetiva rörelser hela tiden, det jag absolut INTE ska göra. men tiden får visa vad det blir. Jag blir bara så trött, på min skitkropp, på vad framtiden har att erbjuda . Typ ingenting..... 

Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte, sambon lagar mat iaf. Chorizo, spetskål och potatis, får se vad det blir. Imorrn ska jag försöka städa lite, bädda rent, ta hand om alla sommarkläder jag tog med hemifrån förra helgen, ta hand om ren tvätt sen tidigt i veckan.  Sitta i solen en stund får jag hoppas så blir det väl fest på kvällen.

HA EN BRA KVÄLL !!!



Kommentarer

Populära inlägg