En sån afton....


...... till härliga Sannex!!
Å Black jack....

Tyvärr började Sannex spela nonstopdansen o jag anlände ca 22.15 men så är det.
Alltså..... Black Jack....

Inte det optimala att blanda 2 så totalt olika band. Visst, då drar man en hel massa folk i en salig blandning men ändå...

BJ fick ju sitt genombrott i filmen el dom "skapades" då. Men dom låter fortf likadant tyvärr, inte mycket till nytänkande. 90% av låtarna går i samma tempo, långsam bugg el lite snabbare fox. Det blir enahanda o ingen större variation o utmaning. 

Men Sannex.... oh-la-laaaa~~~~~~

Vi hade buffe/middag för 9 pers, 2 kunde inte komma. Lite kex o brieost, kaffe o tårta. Inte det bästa att slänga sig ut på ett dansgolv efter det, det var TUNGT kan jag säga. Å då åt jag ändå bara en tallrik kall o 1 varm o en tårtbit.

Nu har jag duschat o ätit frukost, strax dags att åka till jobbet. Har ännu inte kommit in i rutinen att ha ett jobb att åka till.. :)

Får se hur mycket folk det blir idag el om de flesta åkt hem. Idag ska jag börja i köket, full dag till 18 då vi stänger. Ikväll är jag nog rätt trött.... :)

HA EN SKÖN MÅNDAG!!

Dukningen...


Den kalla maten...


Sillen...

Tårtan....

Min ooooooooooooerhörda konstnärliga ådra i form av en lite kyckling på bordsplaceringen...

 Får läsa er andra ef jobbet ikväll..

Kommentarer

  1. Hoppas det funkar bra på jobbet, det passar nog dig att få hålla på med mat!

    SvaraRadera
  2. Oj vilka rätter. Hoppas det går bra idag.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg