Regn del II......

.... förvisso blixtrar det inte men iaf....

Har knappt "hunnit med" att jag ska åka iväg på en minisemester men nu börjar det bli klart.
Har haft 1000 andra grejer att fixa innan o är inte riktigt klar än, har ju en 14 årings födelsedag med allt vad det innebär direkt när jag kommer hem att tänka på o förbereda lite för.

Men nu börjar säcken knytas ihop s a s...
Strukit den lilla tvätt som blev igår ef FEM maskiner tvätt!!
Påskpyntet är nerpackat i lådan som jag plockade bort i måndags o ska ner i förrådet.
Städade av en del igår kväll, har köks-hallgolv o toalett kvar + ett gäng sopor.

Packat nästan allt utom toalettart o kylmaten hon ska ha ner, 2/3 av innehållet min väska är mat.. :D
Hon lever i ett av Europa's "godaste" länder.... :)
Haha!!!

Panerade FYRA baljor marinerad torsk igår, tog FYRA timmar!!
Det har simmat små marinerade torskar framför ögonen inatt :)
Sånt kallas terapiarbete...
Man kan ha en terapistund med sig själv, haha!!

Nähä, dax att fixa vidare....

Kommer kanske ett inlägg el 2 under vistelsen om hennes internet funkar..

HA EN TREVLIG HELG!!!

Oh-la-la.....
ITALIA...

Kommentarer

  1. Ha en jättehärlig resa! Hoppas att vädret kommer vara ok i alla fall...

    Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Har kamrater som bor i Spanien och de vill alltid ha Kalles kaviar, sillburkar, svenskt godis mm.
    Ha en härlig vistelse.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hejsan! Tack för din kommentar hos mig. Du frågade om min blogg design och det är ju jag som gör dem själv. :) Om du är intresserad av en blogg design för din blogg så gör jag gärna en åt dig för 250 kr. Kika gärna in hos både Sammelsurium, Habibty Nina och Astas, Helena med hundarna för att se vilka jag gjort tidigare och vilken stil du önskar. Jag kan göra precis vilken stil som helst. :) Sedan kan du bara mejla mig på facebook ( Maria Skytt) bland bloggisarna så gör jag gärna en åt dig i det närmsta. Om du vill givetvis! :) Kram, Maria.

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du får en härlig resa!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Oj, men den torsken kommer nog att smaka bra vad det lider :-) Finns inget som kan bli bättre än att marinera och panera för hand, tyvärr,

    SvaraRadera
  6. Ha en härlig tripp.... själv tänkte jag ta med mig dottern till London.... har inte bokat än men flyget ska väl bli klart i helgen : )härligt med något att se fram emot...
    Kramkram

    SvaraRadera
  7. Ha det kalas på trippen :). Btw blir jag lika glad varje gång jag får kommentarer av dig, du är sjov :)! Kram :)

    SvaraRadera
  8. Ha det nu så bra, bra. Njut av mat o dottern.
    kram Fia

    SvaraRadera
  9. Här snöar det massor, ha en härlig lördag kramar Diana

    SvaraRadera
  10. Hejhej halloj!! Nu är jag tillbaka från Paris - och så är det din tur att åka!! hoppas du får det hur bra som helst! Njuuuut!

    Har läst i fatt bland alla dina fantastiska recept! *ler* Och nu blev jag hungrig!

    Kramen så länge

    SvaraRadera
  11. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  12. Hoppas att du har det jättebra i härliga underbara Italien!!
    Kram

    SvaraRadera
  13. Ha det fantastiskt i underbara Italien ät massor av god mat och frossa i världens bästa glass!

    SvaraRadera
  14. Hoppas du har det bra!!!
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg