Stockholm tur o retur....

.... på 13½ timme går men det är inget jag rekommenderar!!
TVÅ timmar spenderades i Sthlm, varav 1 tim 20 min på att försöka hitta dit. Väl på plats så tog intervjun 40 min, sen var det att vända hemåt igen...

Fikade på världens dyraste fik på ditvägen, Nyköpingsbro... :(
På hemväg åt vi middag på Stavsta Vägkrog, kan jag mycket varmt rekommendera!! Jättegod mat å så en liten presentshop alldeles intill. Jag köpte dock inget men iaf!!

Men nu är jag hemma igen, hela kroppen gungar ef allt bilåkande idag.
44 mil enkel resa!!

Nu blir det sängen o sen upp imorrn bitti för att åka till JOBBET!!
Det ni!!

SOV GOTT !!



Kommentarer

  1. Spännande, vad är det för jobb? kram Diana

    SvaraRadera
  2. ÅH va kul har du fått jobb? oj 44 mil i bilen jag är trött efter 20 mil typ sen är det jobbigt bara ....hoppas din dag blir bra å kram till dig

    SvaraRadera
  3. Oj, hoppas du får vila lite idag då :-)

    SvaraRadera
  4. Hoppas det går bra på nya jobbet. =)

    Jadu, att resa är riktigt jobbigt. Och dylika fik kan då kosta skjortan. Förstår att det gungar.

    SvaraRadera
  5. Fyyy, jag gillar inte att resa med bil eller buss så långt. Jag blir så lätt åksjuk så jag måste sitta och glo på vägen hela tiden... Hopas intervjun gick bra och lycka till på jobbet i morgon!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg