Biggest loser...


... finalen gick ikväll på 7an.
Vinnaren i år blev Hristos med en ofattbar viktminskning på hela 50.6% !!!!
Mer än halva sin kroppsvikt !!!
Lite synd att Sara med sina 47.9% snubblade på mållinjen med ca 5 kilo, hade varit fantastiskt med en kvinnlig vinnare men det är bara att buga inför Hristos makalösa prestation !!

Jodå, vi hade ju utvägning på "Kom i form" på gymmet i lördags....
Mitt mål sket ju sig å det grövsta... :(
Målet var 10%, drygt 7 kilo men så långt kom jag inte.
Det har inte funkat denna gg, kroppen har jobbat emot mig.
Så mycket som jag tränat å dansat denna vår o så lite jag ätit periodvis så borde dom kilona varit borta.
Men det är svårt att hålla motivationen, framförallt intensiteten uppe när du är helt själv.
Inte har nån peppning elr nån som hjälper dig.
Vill man ha det kostar det pengar o det har jag inte råd med o då får man va ensam...
Jag skulle kunna få en superkropp på 2 mån med lite hjälp men så är det...

Men jag kom nästan halvvägs, det är bättre än inget iaf...
Lovade ju bilder före-efter o det har jag.
Inte mycket att skryta med men lovat är lovet....
Har fått en midja iaf o tonat bröstparti-axlar-armar...
Ett par kilon har nog omvandlats till benmuskler.
Kärringfläsket mitt på är kvar tyvärr...
-3.3 kg....



Har gjort ett par "tramstester" på fb, vilket "element" du är o vilka 2 ord som beskriver dig..
Märkligt hur såna tester kan pricka in så exakt i personligheten.
Men vad hjälper det när ingen annan ser det......

I indisk chakra var jag Eld...

Your element is FIRE. 
You are passionate, strong and bold. 
Your determination and vision is who you are to the core and you won't let anyone influence you otherwise. 
You're independent and responsive when need be. You are a bit brash, and sharp tongued. 
You could stand to be a little less selfish when dealing with others and trying to find the more calm or peaceful approach to things rather than what gives the most 'drama'. Aside from that you are seen as a respectable source. 
You are often misunderstood and few seem to be willing to get to know you past your flame. 
But you are fiercely loyal to those whom you deem fit to your morals

2 ord som beskriver dig:

Exceptionally Big-HeartedYou have a big heart. When someone close to you is down, you never leave their side. You stand with them through their thickest and thinest moments. You've always been the truest friend and the most phenomenal companion. Even in times of pain and grief your love never ceases. It's only increases


Nä, nu får det bli sängen, ska börja jobba kl 6 imorrn bitti.
Ska sätta in en PP i ugnen innan jag går iväg så är den lagom klar när jag kommer hem.
Ska försöka komma iväg o träna imorrn ef jobbet oxå.

SOV GOTT !!

Kommentarer

  1. Tycker det e strongt av dig att kämpa på. Jag e nog lite lat mellan "rycken" hehehehe
    ha de Fia

    SvaraRadera
  2. Bra!!! :) /Mormor

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg