Oj...


... vad dagarna springer iväg.....
Redan onsdag idag....
Dagarna har varit fyllda av jobb, jag jobbar nu på Sea Avenue i Borgholm.
Vi säljer seglarkläder o lite exklusivare fritidskläder med lite marin stil.
Samt deras egna seglarskor, där varje sko är handsydd.
Fantastiskt kul o utvecklande, lite annorlunda säljteknik.
Å galet kul att få jobba med kläder, lite styling, färger mm...

Dessutom har vi under drygt 2 dygn flyttat hela butiken till en annan lokal samt byggt upp en outlet avdelning på köpet.
Så dagarna har varit långa o jag har varit väldigt trött om kvällarna.
Har jobbat 8-9 tim o det är ju i stort sett en normal arbetsdag men för mig som gått fr absolut ingenting till detta är det en stor omställning.
Idag har jag jobbat 10-20 o idag på förmiddagen öppnade vi upp "nya" butiken.

Har även varit marknad i stan idag, gick en runda tidig förmiddag men hade inte cash med mig men jag cyklade ner på lunchen, tog en Langos, köpte 2 vildsvinskorvar o en älgkorv o en vaniljbulle så det räckte med marknad för mig.
Sprang även på sonen med anhang därnere, lill-loppan är i Skåne hos Moster !!

Å imorrn kl 14 ska jag sätta mig i frissastolen, du gode tid så skönt det ska bli !!!
Har inte varit hos frissan sen typ 3-4 APRIL så ni kan tänka er risbarret till hår jag har :)

Lör är jag ledig, jag ligger efter med allt nu...
Idag fick jag åka o storhandla innan jag ens kunde äta frukost..
Jag har inget bröd i frysen, ingen färdiglagad mat, ingenting...*suck*..

Men åååååh, vad jag njuter av mitt välstädade hem nu !!!
Så skönt att komma hem o bara kunna sätta sig o koppla av.....
Dansbandsveckan börjar ju på lör o jag skulle haft boende hos mig men ist för 3 så blir det 2 men det ska bli kul.
Kan kanske bli nån kväll därute.....

Imorrn blir det gymmet, måste laga nå mat, jobba, frissan å jobba igen så jag är hemma 20.15 ca imorrn....
Men så är det......
Först är det ingenting....
Å så ingenting....
Å så ingenting....
Å så kommer allt på en gång.. :)

HA EN SKÖN KVÄLL !!!

Kommentarer

  1. Så bra att du får jobba! Hela sommaren?
    Ja känns som en toppensommar ska bli roligt.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg