Måndag....

... å ny vecka !!
Igen....

Har röjt järnet denna morgon med kläder...
Ren tvätt fr gårdagen, ungarnas urvuxna kläder, mina sommarklänningar har flyttat 2 trappor upp fr förrådet mm...
Inser att jag definitivt INTE behöver köpa sommarkläder iaf...
Å det e ju bra men trist oxå...
Behöver dock sommarskor...
När man verkligen behöver ett par hittar man inga snygga men annars dräller det av läckra skor när man e ute o tittar i skoaffärer.. :P

Blir lite nya toppar bara, sånt är ju likväl som bh o trosor förbrukningsvara nästan.
Vita linnen-toppar håller ju bara en säsong, sen är dom ju missfärgade.
Å ger man inte mer än 50-100 kr för dom så är det väl ok.
Har lagt ut en del kläder till försäljning, inte för jag tror på det men det kostar ju inget.
Har även lagt ut min brudklänning, synd den bara hänger.

Ringde min frissa om förhoppning om klipp-blekn till midsommar.
Fick ju inte jobbtiderna förräns i tors o i fre hade hon stängt.
Men det sket sig å det grövsta.. :(
Å veckan ef har hon semester så jag får gå till hennes kompanjon om det inte blir nåt återbud innan... :(

Har gått härinne o suktat ef det vackra vädret..
Ack så blåst jag blev på det..
Svinkallt i den friska vinden :(
Bah...

Men en pw får det bli nu, får dra på en långärmad tshirt i den kalla vinden.
Sen ett benpass på gymmet....


HA EN BRA MÅNDAG !!!




Kommentarer

  1. Sommarskor är inte det sämsta att shoppa! :-)

    SvaraRadera
  2. Otroligt trist med klipptiden! Sådant kan faktiskt dra ner ens humör rejält.. Hoppas din dag blev bra!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg