En sån afton....


.... det blev till Black Jack på Logen igår !!!
En riktig superkalaskväll !!!!
Inte så mycket folk men vad gör det när det är riktiga dansare som var där !!
Stod endast 2 låtar fram till paus, stötte på 2 av A's söner o deras mamma så jag pratade en del med dom men sen var det fullt spinn på golvet igen.

Dom öppnade upp ef paus med FYRA bugg å det behövdes.
Man blir lite seg o avslagen i paus så det blev 2 lugnare bugg o 2 snabba.
Sen var det fullt flås i över en timme.
Då började foten smärta för mycket så då var jag tvungen att lugna ner det.

Aaaaaaaaaah..... fick dansa med en ny stjärna, herrejeeeesingens vad det gick undan !!!!
Haha, helt underbart !!!
En person man aldrig sett innan där vartenda steg satt som en smäck o han var sååååå duktig !!

Å vågen tog sig ett riktigt glädjeskutt idag när jag ställde mig på den.
Hade mina aningar o se, det stämde !!!
Ett kilo sen förra lördagen :)
Nu 69 kilo !!
Det går så sakteliga neråt......

Tja, denna dag då???
Inte mycket....
Solen vet inte om den ska lysa elr ej, har lite svårt att bestämma sig.
Frukost å en riktig dusch står först på dagordningen.
Så får jag se vad det blir resten av dagen...
"Drifters" spelar i Mörrum imorrn, sitter o finurlar lite på det, vem vet???
Ska glida på känslan fr igår kväll iaf, för se, det var en riktig dansafton~~~~~~~~


HA EN SKÖN LÖRDAG !!!

Kommentarer

  1. Åhhhhhh, vad härligt att du hade det såååå bra!!! Jättekul!! Förstår att det blir något som man kommer att leva länge på… Hoppas din lördag var bra också!

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg