Just another....


...... day in paradise....
Börjar nästan bli tjatigt att säga men så gudomligt väder som det är så kan man inte låta bli....
Är så intensivt med allt så det känns som om man inte hinner med...
Som vanligt.....

Igår startade dagen med en inlinestur, vidare till gymmet o vidare därifrån till mina föräldrar o klippa gräset.
En dusch o ett möte på eftermiddagen så var kl 16.15 när det var slut.
Då var jag oxå "slut" kan jag säga.. :))
Ett stilla sommarregn avslutade dagen men idag skiner solen fr en knallblå himmel igen :))

Lill-loppan cyklade iväg med klassen ef skolan igår på en sista gemensam utflykt med övernattning i tält, korvgrillning osv....
Grundskolans sista skälvande timmar är här.....
Lite vemodigt för mamma, ytterligare en "unge" som har gått klart grundskolan o ska ut i livet genom att starta en utbildning t hösten.
Hon ska läsa ekonomi med inriktning på juridik på CIS, Calmar Internationella Skola.

Strax ska jag ge mig ut på en inlinestur o sen till gymmet, sen hinner jag inte med det mer denna veckan.
Imorrn slutar hon 9an, vi ska ha lite skolavslutningsfika här med mina föräldrar.
Ska baka choclate chip cookies o en tårta i eftermiddag.
Imorrn kväll blir det dans till Elisas på Logen i Kalmar :))

Lör ska jag ut o åka med en väninna i hennes lilla Mustangcabbe, M-klubben har utflykt till sö.Öland..

Sön är det barndop......
Så de kommande dagarna blir intensiva......

Å i nästa vecka är det Midsommar....
Alltid lika förundrad varje år hur fort det går....
Lixom...
Midsommar?? NU??
Så blir det dåligt med bloggandet så förstår ni varför :)


HA EN UNDERBAR DAG !!!

Kommentarer

  1. Oj, ja hos dig händer det verkligen mycket nu.
    Sonen hade avslutning i förmiddags så nu har vi sommarlovsfeeling här.
    Ha en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Midsommar känns väldigt tidig i år, håller med!

    SvaraRadera
  3. *skrattar* jaha du - du har en hel del att stå i! Härligt! Och visst är det underbart med fint väder?? Hoppas du får en skithäftig kväll på fredag! :)

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg