Det börjar.....

....dra ihop sig till Midsommar..
Här har trafiken börjat öka rejält, märkte redan igår när jag for mellan mitt gamla bo-område o där jag nu bor.
Betydligt mer folk i affärerna oxå, storhandlade på ICA idag på förmiddagen så nu behöver jag bara komplettera.
Köpte 2 L av gårdagens jordgubbar till priset av en :D

Nu är det näääästan klart här hemma, kliniskt rent i varenda vrå.
Har bara köket o kök-o-hallgolv kvar imorrn.
Stortvätt mellan 12-17 imorrn oxå, sen tar jag Midsommarledigt fr hemmets göromål.

Så nu e det dags för mig själv, ska strax in i duschen o ha riktigt SPA.
Mina stackars fötter ska få mycket kärlek, dom har varit eftersatta länge.
Vaxa mina ben så jag får släta fina ben till midsommar :)
Brukar ju hålla mig fix o i ordning men på sista tiden så har det varit annat som tagit kraft o fokus fr den egna personen men så blir det ibland.

I övr händer inte mycket i Midsommar, vet inte hur mycket jobb det blir.
Syrran + gubbe kommer hem som vanligt annars händer nog inte mycket
Gå runt lite i stan bara....
Tyvärr får jag nog inte besök som jag hade en svag förhoppning om men så är det, får bli en annan gg.
För den personen släpper jag inte ;)

Däremot får jag middagsgäst idag :)
Fick meddelande på chatten av en kompis som undrade om vi skulle ta en fika ikväll men då hon jobbat så tyckte jag det var bättre hon kom o åt middag hos mig.
Hon blev själaglad :D
Så det blir kotlett, pasta, ugnsbakade grönsaker o paprika-chilifraiche :)
Å till dessert ska vi ha Turbosnabb jordgubbscheescake :)

Å 12 dagar kvar till LS~~~~
Om inget annat händer....
Nu e suget hårt, det var längesen....

Nähä, dags för duschen......


HA EN HÄRLIG DAG !!!

Kommentarer

  1. Tack! Jobb? Hoppas du får en bra midsommar. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du, nu är midsommar nära! Skönt att du känner dig redo.. *ler* Hoppas du har en bra vecka! Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg