Halva....



...juni har passerat å på fredag är det Midsommar..
Helt sanslöst så fort tiden går......
Å vem vet, kanske det dyker upp nå besök??

Så nu är The perfect housewife igång :)
Lägenheten storstädas fr tak till golv.....
Mina mattor snurrar ute i mitt gamla bo-område, har lärt  känna en där som jag lånar nyckel av.
En stor 15 kg tvättmaskin, utmärkt till mattor.

Strippade soffan igår när jag kom hem, det är ju en Ektorp fr IKEA med avtagbar, tvättbar klädsel.
Körde alla sitt o kuddöverdrag igår, har bara stora soffklädseln kvar.
Tvättade 2 fönster när jag kom hem fr barndopet igår oxå.
Vill ha allt klart på ons kväll, sen ska jag jobba lite å fira midsommar.
Har fått ett jobb men för hur länge vet jag inte.

I lör gjorde jag en massa tråkstädning, lampkupor, torka ovan köksskåpen osv..
Sånt bara jag vet.. :P

Jodå, barndopet avlöpte väl igår.
Den lille gossen brydde sin inte nämnvärt om det, han sussade så sött genom hela dopceremonin.
Inte förrän prästen lyfte upp honom började han blippa med ögonen, han var så sömnig så jag blev full i skratt :))
Lika tyst o gosig var under festen efteråt....
Så gott med mat o tårta, dom hade kallskuret med pot.sallad, massor av frukt mm.
Å en nästan turkosfärgad tårta :))



Men nu får jag fortsätta om jag ska hinna allt......
Dags att köra ut där o byta i maskinen.

HA EN BRA DAG !!!

Kommentarer

Populära inlägg