Dan....



....före dan före dan före dopparedagen har det blivit...
Eller nåt sånt.....
Testar att blogga från mobilen, får se hur det går....

Jodå, det blev en afton till bästa Sannex i lördags,  dock inte den bästa.
Vi var väldigt sena, lång kö in, kö till garderoben så klockan blev nästan halv 10 innan jag var ute på dansgolvet.
Fick vänta in kärleken då han var uppe å dansade när vi kom.
Trångt, trångt, trångt.....
Ca 1 100 höger å vänsterfötter samsades om utrymmet så det var rätt knuffigt.
För mycket för att vara bra men så är det ibland.

Låg länge igår, hände inget förrän strax ef 2, då sparkade jag upp rumpan ur soffan å gav mig ut.
6.4 km blev det på knappa timmen.
Har börjat småspringa lite å det känns bra.
Bakade bröd å muffins igår kväll så det smakade bra med nybakat bröd imorse.

Gav mig ut i stort sett samma runda idag men kände av gårdagen i benen å ryggen.
Har bakat ytterligare en brödsort idag å så har jag gett mig på att göra julgodis.
Bilder å recept kommer när jag har en dator med internetuppkoppling.
Nu är det färdigbakat för egen del, ska bara baka syrrans tårta imorrn.
Hon var ju så begåvad att hon föddes 2 dagar innan jul :)

Gav mig till affären, redan halvt kaos men nu har jag allt.
Tänker icke trängas de kommande dagarna med alla andra.

Ikväll kl 22.30 kliver äldsta dottern på båten i Rostock,  anländer Trelleborg tidigt imorrn bitti, hennes moster hämtar henne där.
Själv ska jag ta stora julabyken imorrn bitti å städa av golv å toalett, sen får det bli jul för mig
Ut en kort runda, känner av foten lite men onsdag blir det inget, det hinns inte med.
Vadan nu denna "träning" igen??
Jo, jag är trött på att vara en lönnfet rulta...
Tappade 0.4 kg förra veckan, kunde varit mer men jag slarvade med maten.
Har ju bara hållt på seriöst en vecka men tappat ett kilo innan så det går åt rätt håll iaf.
Ska inte öka under julen, helst ner men iaf hålla samma vikt.
Det är inte värt det.....

Pynta lite mer kanske sen åker det ner i förrådet igen.
Födelsedagfirande imorgon kväll blir det oxå.

Nu ska jag se "Bonde söker....." 10 års jubileum å slappa resten av kvällen.

HA EN BRA KVÄLL!!!

Kommentarer

Populära inlägg